Real rally

Allt som inte har med spelet att göra
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Rasmus Persson wrote:Lägger upp en incar från Onsdags träning nere vid Ekeby Gropen i Eskilstuna .
Första grus testet för i år . Första gången jag kör bilen under tempo men en ratt som står rakt :)
Bra kört Rasmus. :wink:
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Hasse Onkamo wrote:
Rasmus Persson wrote:Lägger upp en incar från Onsdags träning nere vid Ekeby Gropen i Eskilstuna .
Första grus testet för i år . Första gången jag kör bilen under tempo men en ratt som står rakt :)
Bra kört Rasmus. :wink:
Tack Hasse ! =)
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Någon mer som ska te Nyköping den 10´e? Själv kommer jag vara där och köra service åt fars gubben som ska göra comeback med nya bilen .
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Jag ska eventuellt dit och titta. Beror dels på om jag får plats på båten till fastlandet bland alla gotlandsturister som är här och härjar så här års :P
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Rasmus Persson wrote:Någon mer som ska te Nyköping den 10´e? Själv kommer jag vara där och köra service åt fars gubben som ska göra comeback med nya bilen .
Jag ska dit och åka. Stefan o jag ska åka i B-förare 2wd, i Post Golfen :P
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Hasse Onkamo wrote:
Rasmus Persson wrote:Någon mer som ska te Nyköping den 10´e? Själv kommer jag vara där och köra service åt fars gubben som ska göra comeback med nya bilen .
Jag ska dit och åka. Stefan o jag ska åka i B-förare 2wd, i Post Golfen :P

Bra de , vi ses väl som vanligt :)
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Pappa kom till ss3 sen var det slutkört . slog sönder soppa pumpen ! helvete vad det slår i bilen på incaren ! Gick åt mycket mycket plåt idag .
Någon som fick oss (118) på film eller bild ? hör av er
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Rasmus Persson wrote:Pappa kom till ss3 sen var det slutkört . slog sönder soppa pumpen ! helvete vad det slår i bilen på incaren ! Gick åt mycket mycket plåt idag .
Någon som fick oss (118) på film eller bild ? hör av er
För oss va det slutkört efter ss2- Vi slog sönder bakaxeln, så att länk armen låsnade på höger sida. De va bara o kasta in handduken och ta nya tag i nästa tävling istället i Eskilstuna.(EMK-Kannan) De va bara 80 bilar av nästan 200 som bröt :lol:
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Hasse Onkamo wrote: För oss va det slutkört efter ss2- Vi slog sönder bakaxeln, så att länk armen låsnade på höger sida. De va bara o kasta in handduken och ta nya tag i nästa tävling istället i Eskilstuna.(EMK-Kannan) De va bara 80 bilar av nästan 200 som bröt :lol:
Jag var också där och åkte med Fredrik Myrdahl i 2wd c-förare. Vi kom inte heller längre än till tvåan där motorn sa ifrån.
Såg både er Golf och Jannes Ascona vid starten. Tänkte gå fram och hälsa men jag såg inte av er.
Sladdar bäst som sladdar mest.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Mattias Ahlstrom wrote:
Hasse Onkamo wrote: För oss va det slutkört efter ss2- Vi slog sönder bakaxeln, så att länk armen låsnade på höger sida. De va bara o kasta in handduken och ta nya tag i nästa tävling istället i Eskilstuna.(EMK-Kannan) De va bara 80 bilar av nästan 200 som bröt :lol:
Jag var också där och åkte med Fredrik Myrdahl i 2wd c-förare. Vi kom inte heller längre än till tvåan där motorn sa ifrån.
Såg både er Golf och Jannes Ascona vid starten. Tänkte gå fram och hälsa men jag såg inte av er.
Vi va nog inte långt borta. Vi träffas säkert på någon annan tävling. Gnesta kanske i höst:))
Håkan Björkman
Posts: 110
Joined: 2007 Feb 13 6:15 pm

Post by Håkan Björkman »

Erik Persson wrote:Har ni sett Håkan Björkmans piruett i Bilsportbörsen?
Nära rullar man ingen ford, eller hur var de nu.. Lite flyt ska man ha :P
Grymt sugen på en G27 nu å ge sig in i leken igen!
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Håkan Björkman wrote:
Erik Persson wrote:Har ni sett Håkan Björkmans piruett i Bilsportbörsen?
Nära rullar man ingen ford, eller hur var de nu.. Lite flyt ska man ha :P
Grymt sugen på en G27 nu å ge sig in i leken igen!
Räcker länge med en Driving Force GT, finns för 700 i Gävle (om dom inte ä slut) :lol:
Hellre dö än fega
Håkan Björkman
Posts: 110
Joined: 2007 Feb 13 6:15 pm

Post by Håkan Björkman »

G27 beställd! :D
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

är inte g25 bättre ?
//Elias
Håkan Björkman
Posts: 110
Joined: 2007 Feb 13 6:15 pm

Post by Håkan Björkman »

Nej, de enda som är sämre är väl att det inte går att byta mellan h-mönstrat o sek-låda annars har den mindre eller ingendeadzone och sneskurna drev som gör att den blir ljudlös, ett par saker jag blev lite irriterad över på g25:an
Post Reply