2 nya sträckor på pluginet =)

Nya eller gamla sträckor / texturer
Post Reply
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

2 nya sträckor på pluginet =)

Post by Tommie Lindberg »

Sträckorna Sweet Lamb och Versme släpptes idag på tjeckiska pluginet, ni som provat på RBR-World kommer känna igen dom :)
Sweet Lamb är ju då en av de klassiska RAC-rally sträckorna, och Versme är en rallycross liknande sträcka, mycket rolig att åka och sladda på då det finns plats :D
Verkar som alla kan lägga upp rallyn med dessa sträckor redan oxå. Så prova på dem, finns under downloads -> tracks på pluginsidan :wink:
User avatar
Gustav Johansson
Posts: 109
Joined: 2011 Jan 05 2:07 pm

Post by Gustav Johansson »

Sweet Lamb funkar ej för mig, spelet rasar när man laddar in till sträckan! :(
Carl Eriksson
Posts: 111
Joined: 2010 Apr 08 8:46 pm

Post by Carl Eriksson »

Gustav Johansson wrote:Sweet Lamb funkar ej för mig, spelet rasar när man laddar in till sträckan! :(
Samma proiblem för mig :( jag lyckades köra den 2 gånger men nu rasar det i laddningen... :/
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Båda funkar klockrent här.
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Jag har också problem med sweet lamb. Det finns en tråd på cz sidan om den men inge vettigt än, får väll hålla ett öga på den tråden om det kommer nån lösning
Hellre dö än fega
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

La upp ett Rally med dom sträckorna men hittar ingen målgång på Versme :roll: :roll: :lol: :lol:
Roger Hillström
Posts: 196
Joined: 2008 Apr 07 3:39 pm

Post by Roger Hillström »

Kunde inte heller ladda sweetlamb med RichardBurnsRally_SSE.exe ....dock så funkar den för mej om jag kör RichardBurnsRally.exe istället....konstigt
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Ulf Carlsson wrote:La upp ett Rally med dom sträckorna men hittar ingen målgång på Versme :roll: :roll: :lol: :lol:
Lyssna på noterna Uffe :wink: :lol: När du kommit runt 3 varv ska du svänga in till vänster där starten är igen, åk på höger sida om konerna så kommer du imål :)
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Tommie Lindberg wrote:
Ulf Carlsson wrote:La upp ett Rally med dom sträckorna men hittar ingen målgång på Versme :roll: :roll: :lol: :lol:
Lyssna på noterna Uffe :wink: :lol: När du kommit runt 3 varv ska du svänga in till vänster där starten är igen, åk på höger sida om konerna så kommer du imål :)
Jag hittade det sedan :wink: :D :D
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Testa dom på Shakedown først Uffe :D
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Oyvind Andersen wrote:Testa dom på Shakedown først Uffe :D
det gjorde jag :wink: :lol: :lol:
Post Reply