Vilka sträckor är dessa.....?

Nya eller gamla sträckor / texturer
Post Reply
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Vilka sträckor är dessa.....?

Post by Mattias Ahlstrom »

Efter att inte spelat på drygt ett år har jag satt mig ner och börjat köra igen men det har ju hänt en hel del har jag märkt. Många nya sträckor framförallt. Jag har laddat hem och installerat en del men det är många rallyn jag inte kommer in på för att jag saknar sträckor. Vilka sträckor är t.ex. stage 125 och stage 143?
Sladdar bäst som sladdar mest.
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Re: Vilka sträckor är dessa.....?

Post by Micael Eriksson »

Mattias Ahlstrom wrote:Efter att inte spelat på drygt ett år har jag satt mig ner och börjat köra igen men det har ju hänt en hel del har jag märkt. Många nya sträckor framförallt. Jag har laddat hem och installerat en del men det är många rallyn jag inte kommer in på för att jag saknar sträckor. Vilka sträckor är t.ex. stage 125 och stage 143?
Tror att det är Peklo och Berghiem
Hellre dö än fega
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Tack Micael
Jag undrar dock över en sak när det gäller nedladdning av Bergheimsträckan. Jag kan inte ett enda ord tjeckiska och nedladdningslänken går ju till en tjeckisk sida. Det jag undrar över är om dem vill att man ska betala något för att ladda ner den?
Sladdar bäst som sladdar mest.
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Mattias Ahlstrom wrote:Tack Micael
Jag undrar dock över en sak när det gäller nedladdning av Bergheimsträckan. Jag kan inte ett enda ord tjeckiska och nedladdningslänken går ju till en tjeckisk sida. Det jag undrar över är om dem vill att man ska betala något för att ladda ner den?
Jag har då inte betalat nåt....såg att man är tvungen att istallera beta versionen först och sen den som finns på Cz download. Ang Cz ord, markera texten och kopiera och öppna sen google translate och klistra in :D Så gör jag när jag är osäker
Hellre dö än fega
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Tack igen!

Vilken länk/vilka länkar har ni använt när ni laddat ner Bergheim?
Sladdar bäst som sladdar mest.
Post Reply