Ramirent Sprinten

Nya eller gamla sträckor / texturer
User avatar
Mikael Jakobsson
Posts: 80
Joined: 2011 Feb 09 4:14 pm

Post by Mikael Jakobsson »

Jonathan Johansson wrote:
Ulf Carlsson wrote:Går det inte att få dina ss godkända på tjeckiska pluginet ??
Är ett tyvärr helvete o få en btb sträcka dit då man måste stoppa i den i 3d studio max vilket kräver att man gruperar alla object o grejer på ett visst sätt inuti btb, sedan är det väldigt tidsödande o få den från 3d studio max till wallaby o in i spelet vilket bara ett fåtal verkligen vet hur man gör....

Snygg sträcka iaf! kul me mer riktiga vägar!
Tack Jonathan :lol:
Ja de är kul att försöka efterlikna så mycket som möjligt.
Man saknar x-pack med rödastugor och svenska flaggor som du har på Limbo Kanon snyggt. :smt023
Har du skapad det själv ?? och i så fall, är det någon x-pack som du kommer släppa?? :roll:
User avatar
Jonathan Johansson
Posts: 166
Joined: 2007 Jan 01 7:57 pm

Post by Jonathan Johansson »

Mja flaggan e en simpel textur som bara e satt på en wall i btb och huset e ett simpelt hus gjort i sketchup, får försöka göra lite mer svenska grejer o kanske släppa dom som ett xpack senare :wink:
Hompe
User avatar
Mikael Jakobsson
Posts: 80
Joined: 2011 Feb 09 4:14 pm

Post by Mikael Jakobsson »

Jonathan Johansson wrote:Mja flaggan e en simpel textur som bara e satt på en wall i btb och huset e ett simpelt hus gjort i sketchup, får försöka göra lite mer svenska grejer o kanske släppa dom som ett xpack senare :wink:
Hallå igen Jonathan..
Jag har kört din Limbo mycket nu och gillar den.
Jag undrar hur du fått till kamera blixtrarna :shock:
är det nån x-pack ??
Skulle vara kanon kul om du ville hjälpa mig med det :roll:
User avatar
Jonathan Johansson
Posts: 166
Joined: 2007 Jan 01 7:57 pm

Post by Jonathan Johansson »

Mikael Jakobsson wrote:
Jonathan Johansson wrote:Mja flaggan e en simpel textur som bara e satt på en wall i btb och huset e ett simpelt hus gjort i sketchup, får försöka göra lite mer svenska grejer o kanske släppa dom som ett xpack senare :wink:
Hallå igen Jonathan..
Jag har kört din Limbo mycket nu och gillar den.
Jag undrar hur du fått till kamera blixtrarna :shock:
är det nån x-pack ??
Skulle vara kanon kul om du ville hjälpa mig med det :roll:
Vet inte om du är jacken64 kanske men här har du all info du behöver :) http://www.racedepartment.com/forum/thr ... ack.43085/
Hompe
Post Reply