Bara plats till 3 setuper

Hur ställer man in bilen
Post Reply
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Bara plats till 3 setuper

Post by Anders Alm »

Hej När jag testar fram olika setuper gör jag det i Quick rally. Fungerar skit bra MEN där finns bara plats till 3 sparade setuper på en gång o det är ju alldeles för lite... Ska man fixa en setup vi kan kalla den setup nr4 måste jag avsluta spelet-- gå in i saved games--ändra setup nr4 till setup nr3--
sen kan jag starta spelet igen. Eller gör ni det någon annanstans :?:
Håller man på med både asfalt o grus blir man ganska trött efter ett tag :!:
Några bra tips :?:

MVH Anders
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Re: Bara plats till 3 setuper

Post by Erik Persson »

Anders Alm wrote:Hej När jag testar fram olika setuper gör jag det i Quick rally. Fungerar skit bra MEN där finns bara plats till 3 sparade setuper på en gång o det är ju alldeles för lite... Ska man fixa en setup vi kan kalla den setup nr4 måste jag avsluta spelet-- gå in i saved games--ändra setup nr4 till setup nr3--
sen kan jag starta spelet igen. Eller gör ni det någon annanstans :?:
Håller man på med både asfalt o grus blir man ganska trött efter ett tag :!:
Några bra tips :?:

MVH Anders
Det är precis så man måste göra. I spelet förutom i pluginet ryms bara tre platser för setuper. Övrig hantering sker manuellt. Jag har nästan bara två setuper till varje bil. Lägger in dom när jag installerar bilen. En asfalt och en grus.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Re: Bara plats till 3 setuper

Post by Anders Alm »

Erik Persson wrote:
Anders Alm wrote:Hej När jag testar fram olika setuper gör jag det i Quick rally. Fungerar skit bra MEN där finns bara plats till 3 sparade setuper på en gång o det är ju alldeles för lite... Ska man fixa en setup vi kan kalla den setup nr4 måste jag avsluta spelet-- gå in i saved games--ändra setup nr4 till setup nr3--
sen kan jag starta spelet igen. Eller gör ni det någon annanstans :?:
Håller man på med både asfalt o grus blir man ganska trött efter ett tag :!:
Några bra tips :?:

MVH Anders
Det är precis så man måste göra. I spelet förutom i pluginet ryms bara tre platser för setuper. Övrig hantering sker manuellt. Jag har nästan bara två setuper till varje bil. Lägger in dom när jag installerar bilen. En asfalt och en grus.
Okey Då vet jag :!: men tyvärr har jag ingen setup som jag är nöjd med så jag testar mig fram hela tiden o då är 3 platser lite för lite :?
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Post Reply