Fabriksteamskval 16-17/3
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
-
- Erik Brodin
- Johan Gustavsson
-
-
- Johan Gustavsson
-
- Dennis Hernehult
Har kört mina 2 kval nu både swrt och P-sports.
Peugeot sports
SS1. Jag fick en rätt bra tid trots att man hade bakhjulen i dikena hela tiden.
SS2. Här tänkte jag slå PB men det gick åt skogen i första kurvan. en 360 snurr men kom i väg på 1:an ganska snabbt iaf. Får tacka Brodin med tiden jag fick trots snurren. Han ledde med 2 sekunder och då släppte jag inte gasen förens målgång .
SS3. Första mellantiden låg jag 2.30 sek före mitt pb på quickrally. och då täntke jag att rekord ska slås så är det bara. Efter det kurviga partiet i mitten så gick det kanske lite för fort ?! bilen styrde åt alla håll efter det men inte fyskam iaf.
Subaru World Rally Team
SS1. Vill så jätte gärna ha denna bil i serien så det blev lite för fegt och jag kände att jag kunde 3-4 sek till utan problem men vågade inte. Bra tid ändå men räcker den?
SS2. Här gick det som jag ville och tiden är jag nöjd med. Den räcker långt.
SS3. Skakis inför sista sträckan som va asfalt och tror ni jag hade pillat på en asfalt setup?! Nix andvände den som fanns och det gick bra ändå.
Hyffsad tid Men den stora frågan är: Vem har nerverna att vinna detta kval? Många som ska kvala vad jag sett iaf.
Är rätt nöjd med kvalen och hoppas ni andra kör åt skogen (bokstavligt talat ) =P.
over and out
Peugeot sports
SS1. Jag fick en rätt bra tid trots att man hade bakhjulen i dikena hela tiden.
SS2. Här tänkte jag slå PB men det gick åt skogen i första kurvan. en 360 snurr men kom i väg på 1:an ganska snabbt iaf. Får tacka Brodin med tiden jag fick trots snurren. Han ledde med 2 sekunder och då släppte jag inte gasen förens målgång .
SS3. Första mellantiden låg jag 2.30 sek före mitt pb på quickrally. och då täntke jag att rekord ska slås så är det bara. Efter det kurviga partiet i mitten så gick det kanske lite för fort ?! bilen styrde åt alla håll efter det men inte fyskam iaf.
Subaru World Rally Team
SS1. Vill så jätte gärna ha denna bil i serien så det blev lite för fegt och jag kände att jag kunde 3-4 sek till utan problem men vågade inte. Bra tid ändå men räcker den?
SS2. Här gick det som jag ville och tiden är jag nöjd med. Den räcker långt.
SS3. Skakis inför sista sträckan som va asfalt och tror ni jag hade pillat på en asfalt setup?! Nix andvände den som fanns och det gick bra ändå.
Hyffsad tid Men den stora frågan är: Vem har nerverna att vinna detta kval? Många som ska kvala vad jag sett iaf.
Är rätt nöjd med kvalen och hoppas ni andra kör åt skogen (bokstavligt talat ) =P.
over and out
_\|/__\|/__\|/_Dennis_\|/__\|/__\|/_
-
- Hasse Onkamo
-
Jodå Hasse jag hann kvalaHasse Onkamo wrote:Hoppas Isacsson hinner kvala nu, innan han åker på semester
På Lördag åker jag 2v till Gran Canaria..inte helt fel !!!!
Jo ett STORT fel .....Jag missar nästa deltävling i RBR Serien
Så jag får väl leta upp nåt internetcafe och kolla läget....om det blev nån fabrikssits..
Ha det gott
//Per
- Hasse Onkamo
Ha de gott där nere i värmenPer Isacsson wrote:Jodå Hasse jag hann kvalaHasse Onkamo wrote:Hoppas Isacsson hinner kvala nu, innan han åker på semester
Så jag får väl leta upp nåt internetcafe och kolla läget....om det blev nån fabrikssits..
Ha det gott
//Per
-
Hasse Onkamo wrote:Ha de gott där nere i värmenPer Isacsson wrote:Jodå Hasse jag hann kvalaHasse Onkamo wrote:Hoppas Isacsson hinner kvala nu, innan han åker på semester
Ha det gott
//Per
Mmmm e sa skont med varme , just nu kl 21.56 ar det + 19 grader
och olen e iskall, livet e hart ibland!
Ha det gott alla rally lovers i KALLA Sverige......
- Baril Ignatius
Vi har bara ca 20cm snö nu i hela Sverige.Per Isacsson wrote:Hasse Onkamo wrote:Ha de gott där nere i värmenPer Isacsson wrote: Jodå Hasse jag hann kvala
Ha det gott
//Per
Våren dröjer lite till.
Hoppas du slipper snön där nere,
fast man vet aldrig.
- Hasse Onkamo
Här finns inga 20 cm. Bara kallt o ingen snö....SKIT VINTERBaril Ignatius wrote:Vi har bara ca 20cm snö nu i hela Sverige.Per Isacsson wrote:Hasse Onkamo wrote:Ha de gott där nere i värmen
Våren dröjer lite till.
Hoppas du slipper snön där nere,
fast man vet aldrig.