Volvo
-
- Niklas Lundkvist
-
volvo
Äh, släpp Volvon nu Robert, så blir det sluttjafsat om ford 06 och C4 an är snabbaste bilarna i spelet
Lääängtan e stor
// Jonte
Lääängtan e stor
// Jonte
www.jis.se - The Driver
- Robert Sahlstedt
Ja jag ska ta och göra ett slutryck nu... borde ju inte ta så lång stund bara jag sätter mig med det. Problemet har varit att jag inte hann med alls under jul och nyår som jag tänkte och så har jag fastnat i lite andra projekt emellan. Om jag kan skaka fram en heldag eller kanske lite mer så ska det nog va fixat. Tänk om det fanns tid och motivation på burk
- Mattias Ahlstrom
-
- Niklas Lundkvist
- Robert Sahlstedt
Japp jag har jobbat en del i helgen. Har fått alla texturer 100% klara och gjort ytterligare framsteg i fysiken med hjälp av några viktiga värden från en undersökning av massa olika bilar på sånt som är i princip omöjligt att gissa sig till. Som tur var fanns det en 240 med på listan så med lite anpassning till att grupp H versionen bland annat är ganska lättad så blev det riktigt bra...
Har även pysslat med att förbättra skademodellerna, men har vart en del strul med det... ser inte riktigt bra ut så jag ska försöka få bort lite av det som buggar genom att testa några grejjer.
Har även en plan på att testa en annan grej i fysiken för bakvagnen... vill i alla fall testa, blir det bättre så vore det synd att inte provat annars är det bara återgå till det som funkar nu.
Får se hur mycket jag hinner mer idag, har ett möte senare ikväll och lite sånt...
Har även pysslat med att förbättra skademodellerna, men har vart en del strul med det... ser inte riktigt bra ut så jag ska försöka få bort lite av det som buggar genom att testa några grejjer.
Har även en plan på att testa en annan grej i fysiken för bakvagnen... vill i alla fall testa, blir det bättre så vore det synd att inte provat annars är det bara återgå till det som funkar nu.
Får se hur mycket jag hinner mer idag, har ett möte senare ikväll och lite sånt...
-