BG-CUP

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

Hasse Onkamo wrote:Mineshaft. Den gillar jag inte. :?
Inte jag heller, därinne ligger det mycket plåtskrot efter mig :)
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Erik Brodin och Johan Gustavsson har bytt klass och bil.Vi har bytt till Other (A/8, A/7, A/5 & N/3) klassen där vi ska köra med Fiesta ST för Yokohama Team Sweden.Vi hoppas på bra resultat av det som är kvar.Kanske fler väljer Other (A/8, A/7, A/5 & N/3) klassen :)
// Brodin
Real: Vovlo 940 VOC
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

2:a i mitt första rejs, Det är ja nöjd med efter vissa problem på ss 8 o 9. cfh på båda. Då va man lagom irriterad:D
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

Rallyt som startar idag hade det blivit något fel så man behövde inte ange lösen! Därför ställer de in detta rallyt och skapar ett nytt så ni inte missar det!
Utan lösen gäller alltså inte...
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

BG CUP har startat nu. Samma tävling som blev inställt för någon vecka sen.
Rally Hebros
Lösen för dom som är anmälda= 5thrallyhebros

Lycka till :wink:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Har nu kört den första etappen med hyffsat resultat. Men tyvärr så är Svärden i väldigt bra slag just nu. Hur jag än kör så ligger han ett par sek. före :? . Ligger ca 1 min efter. Även Morales kör bra men Svärd är vassare på asfalt verkar det som.. Snart kör väll Molin o Nyström också så vi kan få in 4 Svenska killar i toppen :wink: Mattias har också kört men tyvärr ligger han efter , vet ej vad som hänt :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Anders Alm wrote:BG CUP har startat nu. Samma tävling som blev inställt för någon vecka sen.
Rally Hebros
Lösen för dom som är anmälda= 5thrallyhebros

Lycka till :wink:
Kan inte köra. Har inget bredband. Fick låna svärmors gamla dator så¨man kunde gå ut här o titta vad som har hänt. Kommer igen till nästa rejs
Hejs svejs
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

Im out..... cfh på ss3 tror jag det var sen gick jag flat out istället för att lugna mig...ett par sträckor och aha upplevelser senare var det roliga över.
Jag är inte kompis med asfalt o lär aldrig bli det, tycker itne ens det är roligt.
Håller tummarna för er andra så att vi har svenska flaggor högt i toppen!
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Daniel Molin wrote:Im out..... cfh på ss3 tror jag det var sen gick jag flat out istället för att lugna mig...ett par sträckor och aha upplevelser senare var det roliga över.
Jag är inte kompis med asfalt o lär aldrig bli det, tycker itne ens det är roligt.
Håller tummarna för er andra så att vi har svenska flaggor högt i toppen!


Hmm Detta känns inte bra :? Om Molin spöar mig som skit på asfalt som han inte gillar så vet jag inte hur jag ska få till bra resultat :?:
Inte kompis med asfalt o ändå sätter du kanon tider nästan hela tiden.
Kan du bara fixa att du inte överladdar hela tiden så blir du mästare på asfalt också , det kan jag sätta min sno--e på :lol:
Själv så tycker jag att asfalt är helt okey , men snö diggar jag inte så mycket :wink:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

Anders// Det jag menar är att jag känner mig inte trygg på asfalt o gör mkt misstag. O de stora pöjkarna som Genovski mm kör ju ifrån en som skit. De gör tider som man aldrig vart i närheten av. Om jag inte minns fel var väl J.Onkamo en annan ruggig åkare på asfalt. Men finns ju fler härifrån som åker fint på detta luriga underlag :)
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Daniel Molin wrote:Anders// Det jag menar är att jag känner mig inte trygg på asfalt o gör mkt misstag. O de stora pöjkarna som Genovski mm kör ju ifrån en som skit. De gör tider som man aldrig vart i närheten av. Om jag inte minns fel var väl J.Onkamo en annan ruggig åkare på asfalt. Men finns ju fler härifrån som åker fint på detta luriga underlag :)
Jag fattar vad du menar ,men Genovski tar du med lite mer träning o mindre överladd.
Kollade lite på Ranks o visst Genovski är snabbare än dig men inte med mycket.
Du är snabbare på Cote med ca 2sek. sen är han snabbare fast det skiljer inte så mycket. Joux Verte 5,14 :arrow: 5,08 Bissane 4,11 :arrow: 4,08
Joux Plane 5,38 :arrow: 5,36
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Nyström Du är bara 0,91 sek efter mig 8) S etapp2 blir en nagelbitare :wink:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

........

Post by Kenneth Nyström »

mm....men har aldrig kört bisanne2! =( tapppade mycket tid på båda bisanne2...men var ju helt lost =)
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

puuh 2s ledning inför leg 2 med Morales i hälarna.... det här blir som vanligt en hård nöt att knäcka...

Alm: Körde förbi dig inne på första sträckan, var ingen vacker syn, vad hände? :)
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Daniel Molin wrote:puuh 2s ledning inför leg 2 med Morales i hälarna.... det här blir som vanligt en hård nöt att knäcka...

Alm: Körde förbi dig inne på första sträckan, var ingen vacker syn, vad hände? :)

Ja sicket skitrally det blev :evil: ..Jag trixade med min ratt (G25) o fick inte skiten att funka som vanligt igen MEN jag var körKÅT så jag provade att köra ändå. Så jag krachade redan på SS1 :oops: ......Så Molin det blir du som vanligt att försvara dom Svenska färgerna :wink:
Svärd ligger väll hyffsat till också :?:
Nyström har väll inte kört liksom Ahlström :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Post Reply