Deltävling 2 Grupp- Cupen Skeninge knixen

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
Post Reply
Robin Nilsson
Posts: 210
Joined: 2007 Jul 20 10:18 pm

Deltävling 2 Grupp- Cupen Skeninge knixen

Post by Robin Nilsson »

Nu är den andra deltävlingen öppen i serien den går på asfalten runt skeninge hoppas det går bra när ni kör
Robin"Speakern"Nilsson
Folkrace speaker från Östergötland.
Depåspeaker STCC 2013
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

nej, det gick värdelöst...
hade hyfsad tid på SS3, men annars riktigt dåligt.
trivs inte alls på asfalt.
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

Gick okej men hela rallyt avgjordes på en cfh på näst sista sträckan, ett så otroligt dumt misstag hakade av mej från chansen till en pallplats, kommer ur en hårnål på lite sladd, slår i ett träd och gör en snurr på vägen, inga problem tänkte jag, bara vrida runt den på vägen, kommer halvägs och upptäcker att jag inte kommer komma runt utan måste backa, i me backen och så lite för mycke gas, hinner inte bromsa innan jag har glidit av vägen ner i en djup slänt, CALL FOR HELP, Idiot ladd på sträckan räckte inte utan just nu ligger jag 4:a
//Mackan
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Jo det gick hyfsat jag ligger 2:a just nu . Åkte av en gång och det blev call for help kanske tappa 20 sekunder :roll: Jag har skickat repriserna visste inte om dom behövs men har skickat i alla fall dom . Rolig tävling ,gillar asfalt :)
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

gick helt okej förutom 1 cfh :(, och 4 snurrningar minst, tappade 3.e platsen just nu på dom :/, ligger på 4.e plats 12sec bakom Erik Brodin, hyffsad nöjd ändå, inga stora misstag.
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

3-4cfh ..nöjd me mina tider på ss 3och 4 eftersom att ja kör me default..ja tycker inte alls om att bilen slår runt så fort man få sladd på asfalten
User avatar
Niklas Lundkvist
Posts: 129
Joined: 2007 Apr 04 8:21 pm

Post by Niklas Lundkvist »

Jaha!! Då har man förnedrats i Gr.H cupens andra deltävling :lol: Kommer inte överänns me asfalten på nått sätt.. Körde detta rally på default men de finns mer tid o hämta om jag kan lita på bilen efter lite mer inställningar o mer träning.. Ett par snurrningar o en "vick" o lite annat strul.. Kul iaf me denna serie :D
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

när kommer resultatet upp?
Robin Nilsson
Posts: 210
Joined: 2007 Jul 20 10:18 pm

Post by Robin Nilsson »

Resultat Från Skeninge knixen

1.Anton Brorson 10P
2.Jan Onkamo 8p
3.Erik Brodin 6p
4.Kim Gustaffson Westlund 5p
5.Mikael Glans 4p
6.Mackan Andersson 3p
7.Hans Onkamo 2p
8.Niklas Lundkvist 1p

Totalltabell kommer
Robin"Speakern"Nilsson
Folkrace speaker från Östergötland.
Depåspeaker STCC 2013
Post Reply