Grupp H cupen. Deltävling 6..Kvarnrundan

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
Post Reply
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Grupp H cupen. Deltävling 6..Kvarnrundan

Post by Johan Gustavsson »

Lördagen den 5 april så bjuder Msk kvarnvingarna in till kvarnrundan. Tävlingen kommer att köras på fina grusvägar och vädret förväntas bli kanon..

tävlingsdagar ---- 5/4 - 7/4

Lycka till!!! :D
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Det här nog den sämsta tävlins helgen för mig, ja körde i och fick ta 2cfh denna tävling..rbr champ bröt jag på ss2 och bg cup bröt jag på ss2 och hälsingeserien så gick de bara skit .. :x
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Roligt rally tack Johan.Det gick bra till SS8 jag chansa och tog Intermediate däcket med det visa sig vara fel och jag tappa mycket onödig tid men det är som det är.Tar nya tag till deltävling 7 :D
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

Johan Gustavsson wrote:Det här nog den sämsta tävlins helgen för mig, ja körde i och fick ta 2cfh denna tävling..rbr champ bröt jag på ss2 och bg cup bröt jag på ss2 och hälsingeserien så gick de bara skit .. :x
håller med jag bröt rbr camp och för tillfället ligger jag 2 tills jag bröt i 2000 och i den här tävlingen fick jag två CFH
Peter Sandberg
Posts: 104
Joined: 2007 Jan 02 12:45 am

Post by Peter Sandberg »

kunde inte köra längre än till andra sträckan för det hackade för mycket, skulle startat om datorn innan jag körde...
User avatar
Vegard Bjorhovden
Posts: 102
Joined: 2008 Mar 21 11:03 pm

Post by Vegard Bjorhovden »

Rallyet gikk overraskende nok uten altfor store problemer. Ingen cfh. noen snurringer, noe uryddig kjøring til tider. men kom meg i mål, sakte men sikkert.

Det gikk med ettpar frontruter på de to siste etappene, og jeg må nok rette ut noen bulker på min gamle Rent-A-Wreck Volvo, men bilen er klar til neste rally!

Megastor takk til arrangøren!! Det er faens så gøy å sladde rundt med 242!

mvh
Vegard "Veggen" Bjørhovden
Team Rådebank
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

F*n! en cfh på ss3 förstörde chansen till en top3 plats :(
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

bröt på ss3 då jag inte ansåg det vara värt att fortsätta pga alla avåkningar.
detta blir nog sista tävlingen i gruppH cupen för mig då jag inte alls kommer överrens med bilen längre.
User avatar
Niklas Lundkvist
Posts: 129
Joined: 2007 Apr 04 8:21 pm

Post by Niklas Lundkvist »

Allt såg bra ut fram till SS8 där vi körde in i ett träd o även denna tävling vart förstörd :evil: Jävla skit!!!!!!!!!! Tack för en bra tävling ändå o vi hoppas kunna köra bättre nästa deltävling...
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

tråkigt andreas ,att du ska sluta att köra i cupen :(
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Niklas Lundkvist wrote:Allt såg bra ut fram till SS8 där vi körde in i ett träd o även denna tävling vart förstörd :evil: Jävla skit!!!!!!!!!! Tack för en bra tävling ändå o vi hoppas kunna köra bättre nästa deltävling...
Ska köra nu Niklas. Får se om ja kommer i mål. Ska ta de lite safety den här gången
User avatar
Niklas Lundkvist
Posts: 129
Joined: 2007 Apr 04 8:21 pm

Post by Niklas Lundkvist »

Hasse Onkamo wrote:
Niklas Lundkvist wrote:Allt såg bra ut fram till SS8 där vi körde in i ett träd o även denna tävling vart förstörd :evil: Jävla skit!!!!!!!!!! Tack för en bra tävling ändå o vi hoppas kunna köra bättre nästa deltävling...
Ska köra nu Niklas. Får se om ja kommer i mål. Ska ta de lite safety den här gången
Lycka till Hasse!! Ta de lugnt på SS8 bara :) Gick skapligt för mig innan ja fick bryta för de där trädet som stod i vägen.. Kör som fan nu!!!
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Niklas Lundkvist wrote:
Hasse Onkamo wrote:
Niklas Lundkvist wrote:Allt såg bra ut fram till SS8 där vi körde in i ett träd o även denna tävling vart förstörd :evil: Jävla skit!!!!!!!!!! Tack för en bra tävling ändå o vi hoppas kunna köra bättre nästa deltävling...
Ska köra nu Niklas. Får se om ja kommer i mål. Ska ta de lite safety den här gången
Lycka till Hasse!! Ta de lugnt på SS8 bara :) Gick skapligt för mig innan ja fick bryta för de där trädet som stod i vägen.. Kör som fan nu!!!
Ok de va de, Det gick rätt ok förutom en cfh på ss 2 i mål böjjen. Annars så hade det blivit pallen. Det är bara o ta nya tag till nästa och försöka träna mer om man hinner. :roll:
Erik Ljung
Posts: 34
Joined: 2007 Mar 27 8:44 pm

Post by Erik Ljung »

rallyt gick bra till ss3 då jag tappade bakändan i sista kurvan på rallyschool och rullade ut på gräset men landade på hjulen men kan inte ta mig där ifrån. Jag är långt ifrån nöjd med totala rallyt men jag känner mig stolt med en sträck seger på sista sträckan.
Rally är det roligaste man kan göra med byxorna på
Sebastian S Johansson
Posts: 20
Joined: 2008 Mar 29 5:24 pm

Post by Sebastian S Johansson »

De va riktigt roligt de här.. första gången ja sitter i en 240 på det ungerska pluginet.. gick väll inget vidare men ack så skoj :D Tack för en rolig tävling
Post Reply