Grp H cupen.Deltävling 9. vimmerby sprinten

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Jag körde med den i senaste wednesdey race och spöa några volvos och flexifuel i 2WD klassen tills jag träffa ett träd så jag tycker den hänger med :!: :D
// Brodin
Real: Vovlo 940 VOC
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

i såfall kanske vi kan ha en motståndare till volvon nästa säsong? :D
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Jeg prøvde å kjøre i innleid bil fra Finland. Fikk kjørt de fire første etappene, med varierende resultat. Etter SS4 fikk man skrivebordet.

Var iallfall utrolig gøy så lenge en var med :)
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Vegard Bjorhovden
Posts: 102
Joined: 2008 Mar 21 11:03 pm

Post by Vegard Bjorhovden »

Etter forrige runde så måtte jeg bytte fronten på 242'en, det så lovende ut. På SS1 så hadde jeg dampen oppe, mindre enn 10s etter vinneren. Men etter det gikk det bare en vei, til hælvete. Mye tokladd og masse tokrull. På SS5 så valgte jeg å vende snuta hjemover siden jeg er lei av å okkupere sisteplassen. Dessuten, ved å bryte tidlig så rakk jeg en tur innom Systembolaget før de stengte. Neste gang så får jeg prøve med litt whiskey som oppvarming :twisted:

Har nok kjørt litt for mye med vrålåket i det siste, den forandrer rettning for et godt ord og ett knips på nøklene, i motsetning til Volvo-sleden. I gjennomsnitt så kjører jeg nok mye fortere med 2107, men når det det går ille med den bilen så går det virkelig ille :)
Attachments
Runde9.jpg
(51.39 KiB) Downloaded 124 times
It's a long way to the top if you wanna rock 'n roll
Post Reply