Grp H cupen Säsong 1-2

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.

Hur långt uppehåll ska det vara??

2 veckor
10
59%
1 månad
1
6%
2 månader
6
35%
 
Total votes: 17

User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Grp H cupen Säsong 1-2

Post by Johan Gustavsson »

Jaha då var första säsongen av den här cupen avklarad :D .

Ja få säga grattis till Anton Brorsson som tog hem serien överlägset med sina 71 poäng mot Anders Jonsson som hade 55 poäng. Båda dom förarna tog även hem segern bland teamen med teamet Monster Energy.

Jag tycker i alla fall att det är en rolig cup och kommer därför driva en säsong till av cupen. Här är lite ändringar till nästa säsong.

Jag kommer dela ut priser till topp 3 i förar klassen samt bland teamen. Det kommer vara i form av ett diplom.. Det är inget komplicerat och för att slippa att skicka en pappers bit över hela sverige så kommer jag maila dom så att föraren själv får skriva ut det.

Poängen kommer räknas som följande 10.9.8.7.6.5.4.3.2.1

Teamen måste innehålla MINST 2 förare. Poängen kommer bara räknas från dom 2 bästa förarna i teamet. Poängen kommer räknas som följande 5.4.3.2.1

Jag får tacka för den här säsongen och ja hoppas att många av er fortsätter även nästa säsong. :D ..Har vi tur så kanske vi kan få in nån mer grupp H bil senare under året :D

Skriv gärna lite om vad ni tycker :)
Attachments
Final!.jpg
(385.7 KiB) Downloaded 596 times
Final!!.jpg
(262.43 KiB) Downloaded 599 times
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

2 veckor är aldeles för långt uppehåll..
kör nästa säsong omedelbart! :D
Anders Jonsson
Posts: 138
Joined: 2007 Jan 02 9:13 pm

Post by Anders Jonsson »

Kanonkul med Gr:H-cupen, bra tävlingar, snygg resultat tavla, hårda fajter :lol: hoppas någon kan/orkar göra en film bara från en tävling, skulle vara pricken över I,

Bra jobbat Johan :wink:
www.jis.se - The Driver
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Ja har funderat över filmer flera gånger men min dator är inte så bra och när jag har gjort mindre filmer förrut så har ja fått små hack i filmen. Därför så avvaktar jag lite med filmerna men jag ska försöka att göra filmer lite senare i säsongen. :D i sånna fall är det om nån annan vill göra en film :wink:
User avatar
Petter Olsen
Posts: 140
Joined: 2008 Feb 06 10:19 pm

Post by Petter Olsen »

Jeg er enig :P To uker er nesten for lenge og vente :)
Dette er den eneste serien jeg virkelig liker. Selv om jeg bare fikk kjørt 3 løp(som datan virket gjennom alle etappene), kom jeg på 5.plass. Noe jeg virkelig er fornøyd med :wink:
Når den nye serien begynner, vil jeg satse for fult fra første sving, og prøve og vinne. Men det er ikke lett. Men vanskelige rally og tøffe motstandere er vell også en del av morroa. Er det ikke?


Lurer også på om det er noen som vil kjøre i team sammen med meg? :lol:
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Det verkar som det är 2 veckors uppehåll som det blir..Då räknar jag med att starta säsong 2 nästa helg
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Høres kanon ut :) Har begynt å få til Volvoen nå, så ser fram mot neste sesong :)
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Petter Olsen
Posts: 140
Joined: 2008 Feb 06 10:19 pm

Post by Petter Olsen »

Kan dere gjøre det slik at det også er mulighet for å kjøre løpet på mandagen også da? :lol:
Er dessverre slik at jeg skal på rallycross løp, ca 90mil herfra neste helg. det vil si at jeg er borte fra torsdag, til søndag kveld, og får da ikke tid til å kjøre.

Men uansett så ser jeg fram mot en ny sessong med en nybygd volvo 240 :D
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

kan väll rapportera att alla tävlingar kommer finnas från lördagen 00.01 till måndag 23.59..Tävlingsnamn är inte bestämt än
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Nu har man chansen att anmäla sig till nått team..jag tänker ta bort dom teamen som ja vet inte kör...som sagt fritt frama att anmäla sig till nått team.det kommer man inte kunna göra nder säsongen sen. teamet måste innehålla minst 2 förare
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

hur kommer du göra när/om volvon blir tillgänglig på tjeckiska pluginet i sommar?
kommer du flytta över serien dit då?
tror det är fler som kör om du gör det.
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

jag kan tänka mig att flytta över serien om volvon funkar bra på de tjeckiska..dock så måste ja då få hjälp av nån som kan lägga upp tävlingar
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Petter Olsen og Roy Magnes kommer i team til sesongen som kommer. Teamnavn kommer vi tilbake til når vi får diskutert det :wink:
"I love it when a plan comes together"
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Teamnavn ser ut til å bli "????? Rallysport", ettersom det så litt stilig ut med en haug med spørsmålstegn (frågatecken?) på resultatlisten :D
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Der blir bra roy.. jag ändrar till ????? Rallysport till nästa tävling :D
Post Reply