Huvudstaloppet 11/5 - 12/5

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Johan Kempe
Posts: 59
Joined: 2007 Jan 02 3:59 pm

Post by Johan Kempe »

Efter att ha jobbat lite med setupen inför detta rally, så hade jag förhoppningar att komma här i från med ett hyfsat resultat.
Det gick bra tyckte jag på SS1 och SS2. Men på SS3 gjorde jag en miss,tappade koncentrationen för ett kort ögonblick. Ett broräcke förstörde min dag. Vart väldigt besviken på mig själv efter det misstaget. Hade en skaplig tid pågång.

Men jag kommer igen!!! :)
Kimi Jaiem
Posts: 8
Joined: 2008 May 07 2:28 pm

Post by Kimi Jaiem »

Då har man kört.Bra och roligt rally.Gjorde en snabb liten setup innan start som jag vände mej med mer och mer.Låg 6a inför sista SS 03.97 sekunder efter Kristian Berglind som jag ville ta :P Men det gjorde att jag crascha 1.1km innan mål :( Men man får ta nya tag och hoppas komma imål nästa.
Chrille Svensson
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 02 6:22 pm

Post by Chrille Svensson »

Skit kul rally.....

Ska köra och får förfrågan om jag vill uppdatera mitt plugin. Gör detta och när man ska köra så funkar inte setuperna. Skit kul!!!

Försökte läsa mig till lite på denna sidan men hade ingen tid igentligen men såg att man skulle ladda hem en ny version av pluginet. Gjorde detta, funkade inte lik förbannat. Körde ändå och kom väl 2 km in på SS1 innan jag åkte av vägen, svårt att köra när man inte har någon setup :( Nu blev jag deppat över detta. Får se om ja kommer köra något mer då jag inte kan något om setuper och nu haade fått till en bra :(
Bättre med en avåkning än att bli ifrån åkt!
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Nu är resultaten uppdaterade igen så nu har straffen strukits så förhoppningsvis så ska allt vara rätt nu.. ser ni nått fel så säg till. Team listan är halvt uppdaterad. De totala poängen är rätt men det står inget på deltävling 5 eftersom att det är nått skumt där..Erik skulle kolla på det så förhoppnings vis så fixades det snart.
Post Reply