Huvudstaloppet

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Simen Næss Hagen wrote:Jess, det ble andreplass på meg i 1600 :D :D :D

dritkult ! :D

takk for et kjempeflott rally :D
3:a den här gången. Tur va väl de efter alla missar på ss 6 och ett litet betong besök vid målet på ss 4. Annars va jag rätt nöjd. Går o bättra på tempot en hel del. Men de tar vi sen när man har vant sig vid bilen. Kul tävling Björn. För min del får de gärna vara mer asfalts tävlingar. Tack för den här gången :wink:
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Klasskillnad Vestlund!!! GRATTIS!!
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Clarence Blom wrote:Klasskillnad Vestlund!!! GRATTIS!!
Tack Blom jag får väl skriva det till dig efter nästa tävling
// :wink:
Christer Vestlund
Better flat out than safety
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Kunde ha blivit riktigt bra det här, var i ledning efter SS4, men på 5:an håller vi för nära bergssidan, slår i och rullar utför ett stup.. Publiken gjorde ett jättejobb och fick upp oss på vägen innan nästa bil kom så vi tappade "bara" strax under minuten. Och då kommer ju det obligatoriska överladdet på sista sträckan, glider ut lite för mycket i en lång höger så bakhjulen går utanför vägkanten. Efter några returer så frontar vi ett träd o de va färdigkört för den här gången.
Stort Grattis till Johan som tar sin första seger, till Simen som tar sin första pallplats och till Hasse som kör stabilt som vanligt :smt023
Sen vill ja oxå hålla med Hasse lite, mera asfalt, där verkar man ju ha chans å hinna me iaf :wink:
Simen Næss Hagen
Posts: 30
Joined: 2008 Feb 27 9:31 pm

Post by Simen Næss Hagen »

Takk takk Tommie:D:)

God reklame for whfoto.com dette her;)

Asfalten var utrolig moro å kjøre på,og at jeg klarte å henge med i toppen er grisemorsomt:D Har bare kjørt RBR på PC siden februar og fremhjulstrekker siden slutten av mars, så dette er virkelig moro:D

Bra konkurranse også !

men ja: MERE ASFALT:D
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Tackar tackar tommie :D

Jag gillar asfalten jag med..Det känns som att det blir lite jämnare där än på gruset. :D Riktigt roligt rally Björn :)
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Ja asfalt är kul, särskillt med FWD, men kolla kalendern... det är faktiskt bara två rena grustävlingar kvar, de övriga fem är antingen asfalt eller blandat grus och asfalt. Vilket verkar helt ok tycker jag :)
Peter Sandberg
Posts: 104
Joined: 2007 Jan 02 12:45 am

Post by Peter Sandberg »

Robert Sahlstedt wrote:Ja asfalt är kul, särskillt med FWD, men kolla kalendern... det är faktiskt bara två rena grustävlingar kvar, de övriga fem är antingen asfalt eller blandat grus och asfalt. Vilket verkar helt ok tycker jag :)
Oroväckande :)


Bra kört Crister!

Asfalt ingen favorit för min del, hoppas på lite asfaltsinslag på tävlingarna med blandat underlag. :wink:
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Björn Har inte Kenneth fått för lite poäng :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

Usch inte så mycket asfalt :) mer grus o snö!
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

MER ASFALT !!!!!!!!! :D :D :D
// Brodin
Real: Vovlo 940 VOC
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

De är jag som sköter resultatet nu..Nej kenneth har inte fått för lite poäng han har enligt björn bett om att starta om då läggs 5 min till på slut tiden. jag har nu gjort klart s1600 och N4 samt börjat lite smått på wrc men ja kommer göra klart senare idag.
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

.........

Post by Kenneth Nyström »

jag fick starta om för jag har problem sen uppdatering av pluginet! har installerat om och har fortfarande kvar samma bekymmer!

funkade kanon ända fram tills uppdateringen! så nu skiter jag i detta skiten! wrc-serien och hälsingeserien nerlagd!!! omgående!

kul att ödsla tid när skiten inte funkar....lika förra tävlingen när man tappade kontakten med servern och missade en säker 2a plats då också!


less....sorry alla men orka med skiten
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Det vore tråkigt om du lade ner dina serier :( Jag gillar dom :wink:
User avatar
Vegard Bjorhovden
Posts: 102
Joined: 2008 Mar 21 11:03 pm

Post by Vegard Bjorhovden »

Johan: Kan du sende meg de ferdige plasseringene til meg på PM? Jeg kommer til å stå for grafikken på neste film, og det er jo kjekt at det blir riktig ;)
It's a long way to the top if you wanna rock 'n roll
Post Reply