vad händer med bestraffningarna i senaste rallyt?

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Post Reply
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

vad händer med bestraffningarna i senaste rallyt?

Post by Kenneth Nyström »

jag har precis läst att dom kanske har en lösning på det problem som är nu och den kanske släpps om några dagar! men faktumet är ju då att detta är inte något vi kunnat undvika! visst det funkar för vissa men tror ej dom skulle lägga när nån tid på om det inte är fler än "några" som har detta bekymmer!

"Vid vissa tillfällen kan omstart utan tidstillägg beviljas" detta står i reglerna och det är ju nu bevisat att det är nått fel med pluginet!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Jag tog upp frågan tidigare när jag blev drabbad. Ingen nåd blev det då så varför skulle det bli det nu? Lika för alla.
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

........

Post by Kenneth Nyström »

ja du robert...då var det bara du =) lite skillnad nu när det är ett stort fel....tycker inte du det? detta felet är ju mer utbrett...eftersom dom ska göra en fix åt bekymmret så är det ju uppenbart!!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Björn Lövdahl
Posts: 272
Joined: 2007 Jan 01 3:04 pm

Post by Björn Lövdahl »

Denna gång var det ju faktiskt nåt allmänt fel hos Wallys, därmed väljer vi i adminpanelen att ta väck samtliga tillägg denna gång.
//Björn
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Björn Lövdahl wrote:Denna gång var det ju faktiskt nåt allmänt fel hos Wallys, därmed väljer vi i adminpanelen att ta väck samtliga tillägg denna gång.
PDT_003
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Björn Lövdahl wrote:Denna gång var det ju faktiskt nåt allmänt fel hos Wallys, därmed väljer vi i adminpanelen att ta väck samtliga tillägg denna gång.

Helt okey Björn m.fl Tappar ju lite poäng men det är roligare att få dom schysst än på andras tråkiga bekostnader :wink:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Simen Næss Hagen
Posts: 30
Joined: 2008 Feb 27 9:31 pm

Post by Simen Næss Hagen »

Tackar Björn:D

Husker vi ble enige om at jeg skulle få 5 minutter, men ettersom det er flere med samme problemet er det vel rettferdig å la det bli som det blir nå:D

Bra!=)
Post Reply