Lite 240 rejs!

Enskilda rallyn som inte ingår i några serier.
Post Reply
Daniel Ekdahl
Posts: 56
Joined: 2008 Jan 31 9:11 pm

Post by Daniel Ekdahl »

najs! ska ut och gasa nu!:)
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Hänger på! Edit. snart är vi på väg!
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Gick rätt bra!

I den lösenords skyddade gick det bra. bara mindre misstag. inga cfh eller så! tog det "lungt" och ville komma imål! och det ser ut att gått hyffsat. leder iaf med 22 sec före Backlund! men bara 3 som kör. men hoppas på att bli bland dom främsta iaf! :D

I den icke lösenordsskyddade gick det inte fullt så bra! minst 1 csf på ss 1,3-4. ss2 gick iaf bra! nytt rekord för mig! 2.37.xx! tog det där "lungt". på dom andra blev det lite överladd när man inte hade några tider att gå på. Väldigt många... föll ju bort på ss1!
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Dammade av Volvon. Den har stått alldeles för länge. Inga stora missar. Men lite kantigt bitvis.

Än en gång Robert, stort tack för denna bil...
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Ja det där gick ju *host* bra..hade hyffsat flyt på chirdonhead annars gick det inte alls :D Bra kört Erik
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Lånar tråden lite....

Har laggt ut 3 rallyn på de ungerska nu för volvon. Det är 4-5 sträckor på rallyna och alla körs med ruduced damage

Marknadsnatta -England

Höglandsrallyt - Australien

Klappjakten -snö

Ha så kul :)
Niclas Jagerhult
Posts: 234
Joined: 2007 Jan 03 7:03 pm

h

Post by Niclas Jagerhult »

Fyfan säger jag. På det lösenordsskyddade låg jag 5 sek efter Erik efter ss2. På ss3 går allt bra, glider ut i målkurvan och klipper en mediafigur. Helvete.

På det icke lösenordsskyddade, skulle det laddas! Första SS leder jag över Erik med 1 sek ung, andra ligger jag tillfället 3a, men 2 tiondelar före Erik. På ss3 tar jag det sjukt lugnt, men de blir rull iaf, en ful sten på innern. Sen toklad´d. Bröt på ss4 då det gick så hemskt dåligt.

Tack för en grym fajt iaf Erik, hoppas du hoppar i en 240 igen så jag får spöa dej nångång ;)
//Jaeger
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

På höglandsrallyt så är det däckfel på ss1.. Det ska vara grus däck, gjorde fel så det blev asfalts däck i från början
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

240Rejs 1

SS1: Länge sen man körde 242 och man gör 2CFH
SS2: Leder på split 1 med 7 tiondelar och drygar ut till 9 tiondelar på split 2 men skrotar i sista sväng.
SS3:Fick aldrig nå flyt och hamna i det hala lösgruset och kmr 2a elr nå sånt.

Roligt med volvo :twisted: :D
Post Reply