Hjälp med skin?

Nya bilar och gamla bilar
Johan Kempe
Posts: 59
Joined: 2007 Jan 02 3:59 pm

Hjälp med skin?

Post by Johan Kempe »

Undrar om det är någon som har tid och lust och hjälpa mig med ett skin till min Peugoet 207 2000 bil.
Kan väl mejla mig iså fall,då kan jag förklara lite på ett ungefär jag vill att den ska se ut.

kempe1919_johan@msn.com
Peter Sandberg
Posts: 104
Joined: 2007 Jan 02 12:45 am

Post by Peter Sandberg »

Om nån har tid och lust så skulle jag vilja ha hjälp med ett skin till peugot 206 wrc. Tänkte mig Joges skin men med mitt namn och arrangörsreklamen.
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Peter Sandberg wrote:Om nån har tid och lust så skulle jag vilja ha hjälp med ett skin till peugot 206 wrc. Tänkte mig Joges skin men med mitt namn och arrangörsreklamen.
Så det enda du egentligen behöver hjälp med Peter är rutorna & reklamen då eftersom att Joges skin finns på downloadsidan ?!
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Jag har gjort klart Peters skin då det är jag som gjort Joges skin. Blir lite enklare om man har grunden klar.
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Jag är ytterligare en som är kass på photoshop, vill nån hjälpa mig med ett skin till Volvon? Utseende ungefär som Jimmy Olssons Yokohama-Volvo fast byte av det röda, kolla den här evo7:an:http://www.backlundsrallyteam.com/xt/236.html
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Leif Backlund wrote:Jag är ytterligare en som är kass på photoshop, vill nån hjälpa mig med ett skin till Volvon? Utseende ungefär som Jimmy Olssons Yokohama-Volvo fast byte av det röda, kolla den här evo7:an:http://www.backlundsrallyteam.com/xt/236.html
Johan Gustavsson har väl ett Yokohama skin. Då är det ju lätt o byta färg :wink:
Jesper Persson
Posts: 39
Joined: 2009 Jan 11 3:18 pm

Post by Jesper Persson »

tjena.

Lånar tråden lite å frågar i vilken fil (.dds) man byter färg på stänklapparna ? om det går överhuvudtaget..
Bilen är en Focus 06a

tackar !
Christian Lundh
Posts: 100
Joined: 2008 May 15 10:01 pm

Post by Christian Lundh »

hittas i external.dds, sitter ofta i en "klump" så kan vara lite svåra att hitta vid en snabb koll :)
Jesper Persson
Posts: 39
Joined: 2009 Jan 11 3:18 pm

Post by Jesper Persson »

dom är med där i... väldigt svåra att hitta :D men jag gör ett försk till.. tackar !
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Hasse Onkamo wrote:
Leif Backlund wrote:Jag är ytterligare en som är kass på photoshop, vill nån hjälpa mig med ett skin till Volvon? Utseende ungefär som Jimmy Olssons Yokohama-Volvo fast byte av det röda, kolla den här evo7:an:http://www.backlundsrallyteam.com/xt/236.html
Johan Gustavsson har väl ett Yokohama skin. Då är det ju lätt o byta färg :wink:
yes box..Leif du kan höra av dig på mail eller här i forumet om du vill ha det. Det ser inte ut riktigt sådär men ungefär :) Tror bild finns i "Visa din bil" tråden.
Jesper Persson
Posts: 39
Joined: 2009 Jan 11 3:18 pm

Post by Jesper Persson »

Christian Lundh wrote:hittas i external.dds, sitter ofta i en "klump" så kan vara lite svåra att hitta vid en snabb koll :)
du har inte lust att ta en bild där du har ringat in dom?..hittar inga :( om du vet vart dom finns alttså... focus wrc 06
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Jeg tror det kan være den jeg har ringet rundt her... Skal gjøre en liten test etterpå om teorien min stemmer :wink:



edit: Jeg tok feil... De er nå markert riktig i en heslig grønn farge :P
Image
"I love it when a plan comes together"
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Roy Magnes wrote:Jeg tror det kan være den jeg har ringet rundt her... Skal gjøre en liten test etterpå om teorien min stemmer :wink:



edit: Jeg tok feil... De er nå markert riktig i en heslig grønn farge :P
Image
Är det subwoofers där nere på bilden Roy ? =)
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Kolla om det här duger Leif :)
Attachments
leif backlund.jpg
(293.38 KiB) Downloaded 154 times
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Strålande Johan, precis som jag tänkt mig!!! :D
Post Reply