Rally Gotland och Dagen efter.

Enskilda rallyn som inte ingår i några serier.
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Rally Gotland och Dagen efter.

Post by Mattias Ahlstrom »

Jag har lagt upp 2 grusrallyn.
Rally Gotland har jag lagt upp som det såg ut 2008. Jag har även försökt simulera karaktären på sträckorna, om jag lyckats vet jag inte men jag har i alla fall försökt.
Dagen efter är för er som inte lyckats och vill ha en andra chans. Alla får ju givetvis köra men irl anordnas den tävlingen som en extratävling för de som bryter Rally Gotland första dagen. Samma sträckor som Rally Gotland alltså, förutom den första (som gick dag 1).

PTD Rallysprint är med i båda tävlingarna ifall någon undrar.
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Skoj! Blir väl till att köra då :wink:
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

skit gick det! startmotorn tror jag gick sönder på första dagen andra gick något annat sönder med :(
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

hade lite problem med körningen på första försöket... men blev bättre sedan..
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Re: Rally Gotland och Dagen efter.

Post by Kenneth Nyström »

Mattias Ahlstrom wrote:Jag har lagt upp 2 grusrallyn.
Rally Gotland har jag lagt upp som det såg ut 2008. Jag har även försökt simulera karaktären på sträckorna, om jag lyckats vet jag inte men jag har i alla fall försökt.
Dagen efter är för er som inte lyckats och vill ha en andra chans. Alla får ju givetvis köra men irl anordnas den tävlingen som en extratävling för de som bryter Rally Gotland första dagen. Samma sträckor som Rally Gotland alltså, förutom den första (som gick dag 1).

PTD Rallysprint är med i båda tävlingarna ifall någon undrar.

kan man ju inte missa =) tror det var -96 eller -97 då farsgubben körde detta rally då han ledde totalt från start till sista sträckan.... ett hjullager på Mazdan ville inte hänga med längre och det blev tvärstopp

ska försöka plocka hem det =)
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Såg precis att jag blivit nerpetad till andra plats, men det var nog sista vändan på P18 som ställde till det.Förbannade militärer som inte kan ta bort trästockarna längs med vägarna innan dom la ner regementet. :-)

Men men, ett kul rally på hemmaplan, och jag hade faktiskt samma idé med ett Rally Gotland men tänkte vänta tills det var det riktiga ;-)

Tack för tävlingen!
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Fredrik Wengberg wrote:jag hade faktiskt samma idé med ett Rally Gotland men tänkte vänta tills det var det riktiga ;-)

Tack för tävlingen!
Kan man inte vara snabb när man kör tävlingarna så får man vara snabb att göra dem istället. :wink:

Du får fixa ett i April istället.

B.t.w Är du Wengberg på Bilcity?
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Jajjamen Mattias det stämmer bra det, hur känner du till mig?, kan inte minnas dig nämligen :roll: , men jag börjar bli gammal så minnet sviker tyvärr ibland ;-).

Mvh//Fredrik.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Kanske ska dra ihop ett gäng rbr-serien-gotlänningar och kliva ut i skogen när det vankas tävling på ön?
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Re: Rally Gotland och Dagen efter.

Post by Ulf Carlsson »

Mattias Ahlstrom wrote:Jag har lagt upp 2 grusrallyn.
Rally Gotland har jag lagt upp som det såg ut 2008. Jag har även försökt simulera karaktären på sträckorna, om jag lyckats vet jag inte men jag har i alla fall försökt.
Dagen efter är för er som inte lyckats och vill ha en andra chans. Alla får ju givetvis köra men irl anordnas den tävlingen som en extratävling för de som bryter Rally Gotland första dagen. Samma sträckor som Rally Gotland alltså, förutom den första (som gick dag 1).

PTD Rallysprint är med i båda tävlingarna ifall någon undrar.
Är detta någon extra ss ???
Attachments
ss.JPG
ss.JPG (5.28 KiB) Viewed 7306 times
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

ja det är plankgas rally sprint. finns att ladda ner ifrån download sidan här om jag inte minns fel :)
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Johan Gustavsson wrote:ja det är plankgas rally sprint. finns att ladda ner ifrån download sidan här om jag inte minns fel :)
Hittar den inte, :oops: :oops: :wink: :D
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

PTD Rallysprint heter den
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Andreas Karlsson wrote:PTD Rallysprint heter den
Såg det nu. Den har jag lagt in, Men det är vist fler av extra banorna som jag har som inte fungerar, Var ska dom Ligga ??
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

du gör samma med alla sträckorna... det skall vara .exe filer så är bara att dubbelklicka på dem så funkar det på samma sätt som patcharna...

enkelt sagt behöver du alla utom Sosonova
Post Reply