Kass på datorer, hjälp tack...

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
Joel Ardell
Posts: 4
Joined: 2007 Nov 07 7:19 pm

Kass på datorer, hjälp tack...

Post by Joel Ardell »

jag är helt kass på detta med physics, filer osv. jag fattar 0 och tänkte höra om de finns någon vänlig själ som kan skicka mig en färdig carsmapp som funkar på pluginet med tillhörande physicsfil. vilka bilar spelar inte så stor roll men det får gärna innehålla någon s2000. adda på msn gärna. ardellsalltjanst@hotmail.com Mvh Joel Ardell
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Kollat på filmen som heter "Installera bil" ? Ligger på downloadsidan. Visar exakt hur du laddar hem och installerar önskad bil.
Joel Ardell
Posts: 4
Joined: 2007 Nov 07 7:19 pm

Post by Joel Ardell »

Erik Persson wrote:Kollat på filmen som heter "Installera bil" ? Ligger på downloadsidan. Visar exakt hur du laddar hem och installerar önskad bil.

Jo jag kikade men jag får det ändå inte att funka. därför jag tänkte om någon kunde skicka en färdig mapp så spar de mig en massa aggresioner...hehe
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Joel Ardell wrote:Jo jag kikade men jag får det ändå inte att funka. därför jag tänkte om någon kunde skicka en färdig mapp så spar de mig en massa aggresioner...hehe
Ja, men om du laddar hem någon av de färdiga bilarna behöver du ju bara kopiera en mapp och en fil för att få det att fungera.
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Kan fixa en mapp nog...pm'a bilar bara du ska ha...
Post Reply