Inga uppdateringar

Vad är bra och vad behöver förbättras
Post Reply
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Inga uppdateringar

Post by Erik Persson »

Det blir ingen större aktivitet hår på sidan förrän kanske på söndag. Anledningen är att jag åker upp till Vännäs för att åka lite rally.
Kekke Nordlund
Posts: 19
Joined: 2007 Jan 06 11:43 am

Post by Kekke Nordlund »

Lycka till i helgen då :D
www.patriklarssonrally.se

Koolimalii Rally TEAM
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Re: Inga uppdateringar

Post by Anders Alm »

Erik Persson wrote:Det blir ingen större aktivitet hår på sidan förrän kanske på söndag. Anledningen är att jag åker upp till Vännäs för att åka lite rally.
Lycka till då Hoppas det går bättre i Vännäs än i ditt förra race.
Fast jag hittar ej dig i deltagarlistan...
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Åker Volvo Original med Bosse Hemmingsson så kolla i listan för VOC.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Erik Persson wrote:Åker Volvo Original med Bosse Hemmingsson så kolla i listan för VOC.
LYCKA TILL ERIK O BOSSE :D
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

de här fixar ni Go Erik o Bosse! Föresten var har han gjort av den andra kartläsarn då :D Han verkade ju inte så jättenöjd me henne i Bilsport Börsen :lol:
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Lycka Till! Bosse kan ratta volvo det vet jag!
User avatar
Jonathan Johansson
Posts: 166
Joined: 2007 Jan 01 7:57 pm

Post by Jonathan Johansson »

Lycka till!
Hompe
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

Grattis till 3:e platsen! Nu e man allt bra sugen på att åka i lite vinterföre.. men får vänta till lima!
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Grattis Grattis! Mycket bra kört ! Ni har ingen incar så man kan kolla lite hur ni bär er åt ? :D :wink:
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Får hålla med er andra ...Erik du väljer bra förare att åka med
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Bra kartläsare får väl åka me bra förare ? :D
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Grymmt åkt uppe i Vännäs! Ni ledde ju klassen och totalt av alla originalare efter ss6! Nu får vi hoppas att du tar med dig tempot från Vännäs in i RBR, då kan det gå riktigt fort i nästa tävling! 8)
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Tack alla.

Vi hade lite bromsbekymmer som dök upp redan på första sträckan. Men vi fick åka nästan hela den sträckan med allt fungerande. Och då är Bosse snabbast.

Efter det blev körningen lite kantig eftersom Bosse inte vågade lita riktigt på grejjerna och då är det svårt att prestera på topp.

Två misstag på näst sista kostade dock lite extra tid. Det första berodde just på de mekaniska problemen och Bosse fick inte runt bilen riktigt i ett vägbyte och vi fick backa lite.
Men det andra var antingen att jag inte kunde förmedla noterna tillräckligt tydligt eller att Bosse inte riktigt lyssnade för vi missade ett lurigt vägbyte och fick backa för andra gången på denna sträcka.

Efter det att vi insåg att vi inte kommer att kunna hänga med kände vi heller inte meingen med att jag livet ur oss utan körde på bra utan att chansa.

Ja, ja, nu fick ni en kort rapport i alla fall 8)

En liten sak till: Under servicen kom Patrik Sandell och surrade med oss. Självklart hade han lite tips och vi skiftade framhjul, men tiden började vara lite knapp. Så Jag och Bosse satt i bilen när våra två servicekillar och Juniorvräldsmästaren Patrik Sandell skiftade hjul på Volvon. :)
Post Reply