Rally Gotland!

Enskilda rallyn som inte ingår i några serier.
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Rally Gotland!

Post by Fredrik Wengberg »

Rally Gotland går i verkligheten denna helg så varför inte ett virtuellt dito också?
Alla bilar och klasser.
RBR-Seriens lösen.

Lycka till alla, och jag hoppas så många som möjligt kommer till vår ö och kör denna helg.

Startar 19/4 kl 18.00
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Chris Nyström
Posts: 339
Joined: 2008 Jan 31 8:40 pm

Post by Chris Nyström »

kan du ge dig på! bäst du gasar om du skall hålla undan :-)

vi kommer tyvärr inte tills start på Gotland (IRL) bilen fortfarande riven i molekyler... vi fick ju tyvärr ett motorhaveri pga av dålig etanol, så numera kör vi på Aspens race etanol....
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"

citat av: Per Eklund

www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Chris Nyström wrote:kan du ge dig på! bäst du gasar om du skall hålla undan :-)

vi kommer tyvärr inte tills start på Gotland (IRL) bilen fortfarande riven i molekyler... vi fick ju tyvärr ett motorhaveri pga av dålig etanol, så numera kör vi på Aspens race etanol....
Jo jädrigt synd att ni inte kom hit IRL, men jag skall fan ge dig en match i den virtuella världen istället ;-).
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Redan bokat båtbiljett i ekonomiplats :wink:
Image
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Simon Ek wrote:Redan bokat båtbiljett i ekonomiplats :wink:
PDT_001 :-)
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Jättekul rally! Bra start på de första 4 sträckorna från min sida, men de två sista var ingen höjdare... Behövde putthjälp på ss5 och behövde backa på ss6...men som sagt jättekul rally!
Image
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Simon Ek wrote:Jättekul rally! Bra start på de första 4 sträckorna från min sida, men de två sista var ingen höjdare... Behövde putthjälp på ss5 och behövde backa på ss6...men som sagt jättekul rally!
Tackar för det Simon!.

Sporrar en ännu mer att fixa till ytterligare roliga rallyn. En en gång tack för berömmet.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

ja, det var kul...

började lite knackigt på de första sträckorna men mot slutet flöt det på ganska bra.
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

Fan hamnade på skrivbordet när en "flink" kom upp på skrivbordet sen så kom jag inte tillbaka till spelet, skickade en Request
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Anton Brorsson wrote:Fan hamnade på skrivbordet när en "flink" kom upp på skrivbordet sen så kom jag inte tillbaka till spelet, skickade en Request
Requesten godkänd, du får starta om på sträckan där du fick problem.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

Fredrik Wengberg wrote:
Anton Brorsson wrote:Fan hamnade på skrivbordet när en "flink" kom upp på skrivbordet sen så kom jag inte tillbaka till spelet, skickade en Request
Requesten godkänd, du får starta om på sträckan där du fick problem.
Tackar Nu ska det laddas med volvon igen:D
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Förbannad jävla skit. Jag kör som en påse skridskor nu för tiden verkar det som. Studsade lite snett på ss1 och träffade ett träd. Så tråkigt att man inte ens kommer så långt att man kan mäta sig.
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Erik Persson wrote:Förbannad jävla skit. Jag kör som en påse skridskor nu för tiden verkar det som. Studsade lite snett på ss1 och träffade ett träd. Så tråkigt att man inte ens kommer så långt att man kan mäta sig.
Detta rallyt är ju bara för skojs skull och för att jag är en snäll kille så kan du få starta om Erik om du begär request.
Jag själv krashade på ss5, så jag har faktiskt planer på att starta om med min reservgubbe.Hade hyffsat bra häng på Nordins och Mr Onkamo nosade mig i häcken.
Hoppas ingen har någon invändning mot detta att jag startar om med min andra profil.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Fredrik Wengberg wrote:Detta rallyt är ju bara för skojs skull och för att jag är en snäll kille så kan du få starta om Erik om du begär request.
Jag själv krashade på ss5, så jag har faktiskt planer på att starta om med min reservgubbe.Hade hyffsat bra häng på Nordins och Mr Onkamo nosade mig i häcken.
Hoppas ingen har någon invändning mot detta att jag startar om med min andra profil.
Nädå, starta om du. Men då kan du ju starta om mig oxå... :P Tog mig ungefär till första kurvan sen kom det en stor hund och ville se vad som hände på skärmen. Klippte ett träd... :roll: Skickar request iaf, så får du göra som du vill! :)
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Fredrik Wengberg wrote:
Erik Persson wrote:Förbannad jävla skit. Jag kör som en påse skridskor nu för tiden verkar det som. Studsade lite snett på ss1 och träffade ett träd. Så tråkigt att man inte ens kommer så långt att man kan mäta sig.
Detta rallyt är ju bara för skojs skull och för att jag är en snäll kille så kan du få starta om Erik om du begär request.
Jag själv krashade på ss5, så jag har faktiskt planer på att starta om med min reservgubbe.Hade hyffsat bra häng på Nordins och Mr Onkamo nosade mig i häcken.
Hoppas ingen har någon invändning mot detta att jag startar om med min andra profil.
Nosade sig förbi :D
Post Reply