Gutefejden #15

Enskilda rallyn som inte ingår i några serier.
Post Reply
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Gutefejden #15

Post by Fredrik Wengberg »

Träning inför Ekratten.
Grus/Asfalt.
RBR-Seriens lösen.

Lycka till.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Bra fight där Fredrik. Surt att man inte valde rätt setup på sista SS. Men men, det första man blir blind på är faktiskt ögonen =)
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Ska köra nu, jätteskoj att du fortfarande lägger upp gute-rallyn!
Image
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Simon Ek wrote:Ska köra nu, jätteskoj att du fortfarande lägger upp gute-rallyn!
Tackar!

Jo dom kommer att komma med jämna mellanrum, så håll utkik :-)
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Anders Svärd wrote:Bra fight där Fredrik. Surt att man inte valde rätt setup på sista SS. Men men, det första man blir blind på är faktiskt ögonen =)
Jo det var skoj. Jädra fart du fått upp, hängde inte riktigt med på vissa sträckor, du måste fått till riktigt bra setuper, kanske har lust att dela med dig? :-)
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Fredrik Wengberg wrote:
Anders Svärd wrote:Bra fight där Fredrik. Surt att man inte valde rätt setup på sista SS. Men men, det första man blir blind på är faktiskt ögonen =)
Jo det var skoj. Jädra fart du fått upp, hängde inte riktigt med på vissa sträckor, du måste fått till riktigt bra setuper, kanske har lust att dela med dig? :-)
Exakt samma setup som jag åkt med hela säsongen. Var bara en sån där dag idag då allt flöt på =)
Men visst kan jag dela med mig med setuper. Inga problem alls har jag med den saken faktiskt...
Dunkar över dom direkt till din mail.
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Hade en ganska hård fajt (kul!) med Leif Backlund genom hela rallyt, men på sista sträckan fick han 2.15 i tidstillägg. Undrar vad som hände..?

För övrigt ett jävla kul rally Fredrik! :D
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Hade ett skapligt första varv, men fick understyrning i vänstern före första vinkel högern och gick rätt ut bland den så välplacerade publiken... Och sen blev det som vanligt när man försöker ta in tid...missade svängen in till mål och fick tidstillägg. Men det var en bra fajt, hoppas på en repris i helgen, fast med en annan utgång... :D
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Leif Backlund wrote:...hoppas på en repris i helgen, fast med en annan utgång... :D
Definitivt! :D
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Anders Svärd wrote:
Fredrik Wengberg wrote:
Anders Svärd wrote:Bra fight där Fredrik. Surt att man inte valde rätt setup på sista SS. Men men, det första man blir blind på är faktiskt ögonen =)
Jo det var skoj. Jädra fart du fått upp, hängde inte riktigt med på vissa sträckor, du måste fått till riktigt bra setuper, kanske har lust att dela med dig? :-)
Exakt samma setup som jag åkt med hela säsongen. Var bara en sån där dag idag då allt flöt på =)
Men visst kan jag dela med mig med setuper. Inga problem alls har jag med den saken faktiskt...
Dunkar över dom direkt till din mail.
Tackar för det Anders, skall testa imorgon för nu är det läggdags när jag skriver detta.
För övrigt till er alla så tycker jag att det är skitskoj att ni gillar mina rallyn, får bara en att vilja göra fler :-).
Blir ju skitglad av berömmet, Tack skall ni ha!.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Post Reply