Back-SM

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

Hasse, fin tid du fick.. :roll:
// Jim Hjerpe
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Jim Hjerpe wrote:Hasse, fin tid du fick.. :roll:
Yes hade lite bättre splitt tid. Men tyckte det va rätt o dela på poängen. Kul när det är jämna race :D
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Ska bli spännande nu på nästa race och se om nån kommer förbi Vestlunds tid på 5:14. Min 2:a plats i Sverige kommer att ryka med buller & bång, men det ska kapas 10 sek till för att vara nere i Vestlunds tid. Joux Plane II är en riktigt rolig sträcka !
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Anders Svärd wrote:Ska bli spännande nu på nästa race och se om nån kommer förbi Vestlunds tid på 5:14. Min 2:a plats i Sverige kommer att ryka med buller & bång, men det ska kapas 10 sek till för att vara nere i Vestlunds tid. Joux Plane II är en riktigt rolig sträcka !
Ja den är riktigt kul. Får se om jag tar Accenten istället. Den går som ett strykjärn på vägen. Men motoreffekten är förstås en nackdel. Får testa först hur bra Imprezan fungerar....
User avatar
Robin Hallman
Posts: 155
Joined: 2009 Feb 21 8:34 pm

Post by Robin Hallman »

efter en liten stund på ss1 så fick jag en pop up som skickade mig till skrivbordet. så jag var tvungen att avsluta rbr. jag fick ingen dmp-fil men jag undrar om ja skulle kunna få starta om endå? :roll:
huvudsaken är att man får se en sladd
Stefan Larsson

Post by Stefan Larsson »

så har jag också fått nån gång. de är iriterande
User avatar
Robin Hallman
Posts: 155
Joined: 2009 Feb 21 8:34 pm

Post by Robin Hallman »

mm, tur att det inte händer så ofta iallafall
huvudsaken är att man får se en sladd
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Robin Hallman wrote:efter en liten stund på ss1 så fick jag en pop up som skickade mig till skrivbordet. så jag var tvungen att avsluta rbr. jag fick ingen dmp-fil men jag undrar om ja skulle kunna få starta om endå? :roll:
Skicka request.

Skumt fel. För skulle uppkopplingen funka och ni crashar, då ska ni ju hamna på servicen direkt efter mål.
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Hasse Onkamo wrote: Skicka request.

Skumt fel. För skulle uppkopplingen funka och ni crashar, då ska ni ju hamna på servicen direkt efter mål.
Händer mig också ibland om t ex F-secure kommer på att det MÅSTE fråga om ikonen uppe till vänster på skrivbordet verkligen inte är något virus. Då dyker det upp en dialogruta och RBR pausar och lägger sig nere på listen. Sen när man är klar med det program som dök upp så kan man klicka upp RBR igen; spelet är igång med ljud men ingen bild - bara kolsvart. Då är det bara att stänga och starta om... Dock sällsynt. Men lika fullt irriterande när det händer... :?
Yokohama Motorsport
User avatar
Chris Nyström
Posts: 339
Joined: 2008 Jan 31 8:40 pm

Post by Chris Nyström »

Tom Östertun wrote:
Hasse Onkamo wrote: Skicka request.

Skumt fel. För skulle uppkopplingen funka och ni crashar, då ska ni ju hamna på servicen direkt efter mål.
Händer mig också ibland om t ex F-secure kommer på att det MÅSTE fråga om ikonen uppe till vänster på skrivbordet verkligen inte är något virus. Då dyker det upp en dialogruta och RBR pausar och lägger sig nere på listen. Sen när man är klar med det program som dök upp så kan man klicka upp RBR igen; spelet är igång med ljud men ingen bild - bara kolsvart. Då är det bara att stänga och starta om... Dock sällsynt. Men lika fullt irriterande när det händer... :?

så kan det även bli om man glömmer msn igång och får ett meddelande.....
spelet minimeras men det går inte att få igång det med bild igen....
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"

citat av: Per Eklund

www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Herr Sandberg har slagit till med en riktigt bra tid. 5:20 !
Grattis till den tiden Peter !
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

tänk OM man hade haft nåt annat än default setup till C4an... då hade det kunnat gå riktigt fort..

nu fick jag sitta och parera alla sladdar hela tiden...
riktigt orolig default setup på den bilen.
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Andreas Karlsson wrote:tänk OM man hade haft nåt annat än default setup till C4an... då hade det kunnat gå riktigt fort..

nu fick jag sitta och parera alla sladdar hela tiden...
riktigt orolig default setup på den bilen.
Jajaja,skaffa något annat än default då....och defaulten är inget specielt dålig till C4´n IMO
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

im right on it Broddan ;)
och enl mig så suger default asfalt setupen till C4an...
men så har inte du och jag samma körstil heller ;)
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

:twisted: :)
Post Reply