Gutefejden #17

Enskilda rallyn som inte ingår i några serier.
Post Reply
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Gutefejden #17

Post by Fredrik Wengberg »

Fick sånt beröm av Tom Östertun för mina rallyn och sånt smälter jag för så här kommer ett till. :D
-------------------------------------------------------------------------------------
Fler favoritsträckor.
RBR-Seriens lösen.
Generös service som vanligt.
Blev visst superrally denna gång, vill att så många som möjligt får chansen att ta sig i mål.

Lycka till!
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Det var ju lika kul det där! Kunde dock inte kommentera på de sista sträckorna för att "någon" välte ett glas vatten över tangentbordet... :roll:
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Hmm så det kan bli, men jag börjar bli orolig för dig Östertun.Jädrar vilken fart du börjar få upp, hoppas att du håller kvar vid Mitsun och inte byter upp dig till WRC för då lär jag få problem.

Men än en gång tack för berömmen.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Fredrik Wengberg wrote:Hmm så det kan bli, men jag börjar bli orolig för dig Östertun.Jädrar vilken fart du börjar få upp, hoppas att du håller kvar vid Mitsun och inte byter upp dig till WRC för då lär jag få problem.

Men än en gång tack för berömmen.
Haha, nä du kan nog vara lugn, håller mig till lancern i alla fall genom nästa säsong, tycker den är helt underbar. Dessutom så ligger jag flera sekunder efter dig och resten av ligan när jag åker t ex focus -06... Åker faktiskt snabbare med lancern på vissa sträckor. :)

Investerat i ett nytt tangentbord förresten! 8)
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Tom Östertun wrote:
Fredrik Wengberg wrote:Hmm så det kan bli, men jag börjar bli orolig för dig Östertun.Jädrar vilken fart du börjar få upp, hoppas att du håller kvar vid Mitsun och inte byter upp dig till WRC för då lär jag få problem.

Men än en gång tack för berömmen.
Haha, nä du kan nog vara lugn, håller mig till lancern i alla fall genom nästa säsong, tycker den är helt underbar. Dessutom så ligger jag flera sekunder efter dig och resten av ligan när jag åker t ex focus -06... Åker faktiskt snabbare med lancern på vissa sträckor. :)

Investerat i ett nytt tangentbord förresten! 8)
Phu! :-) Men lite orolig är jag nog allt ändå, börjar gå riktigt fort för dig på bl.a Englandssträckorna.
Jag håller på och laborerar med setuper men får inte riktigt till det, har en setup som går fort som fanken, men problemet är att den setupen är mycket svårkörd, så det är otroligt lätt att göra misstag, sen har jag en annan setup som är mer "safe" men då hänger jag inte riktigt med istället.
Så nu till mitt dilemma och det är att försöka att kombinera ihop dessa så att jag får till en setup som jag kan åka fort och safe med.

Låter det omöjligt????,,,, Det är det också hehe. :lol: :lol: :lol:
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Fredrik: Du har rätt som fan. Tom har börjat att åka läskigt snabbt i den gamla Evon. Jag är lika rädd som dig nu Fredrik att bröderna Onkamo ska börja åka C4 eller Focus 06. Dom åker ju inte direkt sakta i dom andra bilarna som dom sätter sig i =)
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Fan vad bra det är för egot med beröm! :D Blir ju alldeles rörd... 8)
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Anders Svärd wrote:Fredrik: Du har rätt som fan. Tom har börjat att åka läskigt snabbt i den gamla Evon. Jag är lika rädd som dig nu Fredrik att bröderna Onkamo ska börja åka C4 eller Focus 06. Dom åker ju inte direkt sakta i dom andra bilarna som dom sätter sig i =)
Nej du Svärd, vi får nog ta in en bra motortrimmare om vi skall hänga med pojkarna sen :P, eller så är det kanske ännu mer träning som gäller.Men å andra sidan så är det kul att du och jag brukar ha jämna fighter, vi åker nog ungefär lika fort, så det brukar vara dagsformen som avgör.

Väl mött i något rally framöver.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Post Reply