För snabba förare eller?????

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

By the way så håller jag med Blom om att Jernej Feltrin är en mycket snabb och sympatisk förare, har tagit flera repriser från honom i EWRC-League och där är det inget fusk, utan han é bara ruskigt snabb och skicklig, och en jävel på att göra riktigt bra setuper. :)
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Låt oss hoppas för spelets bästa att de e snabba på riktiga grunder. Blom det stämmer att jag får till det hygligt på asfalt men på grus har jag gått bort mej totalt vad gäller setup,så nu har jag skaffat en av feltrin jernej och går ut från den. Har börjat att knapra in på tiderna.

//Christer
Christer Vestlund
Better flat out than safety
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Clarence Blom wrote:Hasse !! så här står det i reglerna i Eurocup IV " It is prohibited to cut by more than one width of the car. That means at least one wheel must stay on the road"

Christer !! Den där appearcez är Adrian Skoban som helt plötsligt bytt profilnamn, otroligt snabb(även Jurek Bogdanowich, oxå polack) men en som faktiskt är snäppet snabbare och jämnare är Jernej Feltrin och honom har jag förtroende för....fruktansvärt seriös och sympatisk och tar det hela på mycket allvar. Han har en teori att RBR funkar olika på olika datorer....men vem vet...?? dom kanskehar kommit på nåt...ungefär som med hz och ljudvågor...? eller annat os som behandlar spelet annorlunda..?

Vad vi vet är att du Christer är j-a snabb på asfalt och man får va glad om man inte är FÖR långt efter...he-he..
Ja fick en strafftid en gång när ja tabbade mig på Tanner. Då mailade en av tjeckerna mig o sa de skulle va minst 2 hjul, efter att jag undrade varför ja hade fått strafftid. För ja fick ingen bättre tid på det. Men de spelar ingen roll nu. Brukar inte gena allt för mycket. Så de va bara o bita i det sura äpplet o skärpa till sig så det inte händer igen. Men du har rätt Blom att de ska var så som du skriver :!:
Post Reply