Z-fix??

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Daniel Edlund
Posts: 88
Joined: 2009 Mar 01 11:13 am

Post by Daniel Edlund »

Menar ni att man ska hämta hem ifrån Tjeckiska sidan? När jag kollar filerna i spelet, ifall jag har Skodan så står det kan man se vilka bilar som ersätts tex 307-206,240-impreza fast jag bara har skodan (laddar bara ner en bil itaget) ska man ta bort nånting når man byter bil? Det har inte jag gjort.
Daniel
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Det är vist bara jag o någon till som inte fixar att installera från pluginsidan, :( :( :D :D
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

nej, du kan installera flera bilar samtidigt som då ersätter respektive original bil.

se dock till att aldrig installera en 4wd bil på MG´ns plats.
tvärt om går däremot bra förutom att ni slår sönder diffar som inte används (bara att skita i att laga då)
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Andreas Karlsson wrote:nej, du kan installera flera bilar samtidigt som då ersätter respektive original bil.

se dock till att aldrig installera en 4wd bil på MG´ns plats.
tvärt om går däremot bra förutom att ni slår sönder diffar som inte används (bara att skita i att laga då)
Jo vet men har aldrig fåt det at funka, :wink: :wink: :D :D
Daniel Edlund
Posts: 88
Joined: 2009 Mar 01 11:13 am

Post by Daniel Edlund »

Går det att köra ett helt rally utan att köra mästerskapet? (alla sträckor på en gång) då kan jag prova en orginalbil och se hur det blir. med Skodan så åker jag ut efter jag sparat så när jag startar om så fortsätter jag på nästa sträck (kör mästerskapet vill inte avsluta mästerskapet för att prova med en annanbil)
Daniel
Post Reply