Lyckas inte installera Hradek-sträckorna.

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Lyckas inte installera Hradek-sträckorna.

Post by Mattias Ahlstrom »

Efter att inte spelat rbr på hela sommaren satte jag mig för att spela lite. Såg också att det kommit nya sträckor så jag laddade hem dem och skulle installera dem men det gick inte. Jag har laddat hem dem flera gånger men samma resultat varje gång. Någon som vet vad det beror på?
Attachments
Untitled-2 copy.jpg
Untitled-2 copy.jpg (88.83 KiB) Viewed 4298 times
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Ingen som vet vad det beror på???
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Mattias Ahlstrom wrote:Ingen som vet vad det beror på???
Vad har du laddat ner dem ifrån?.Verkar ju som om den skulle vara fel på någon av filerna.Jag skulle nog försöka att hitta filerna någon annan stsns och ladda ner där istället.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Jag tog från tjeck pluginet o det funkar fint :wink:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Jag laddade hem det från tjeck-sidan. Jag provade ett par olika alternativ där men det blir samma resultat varje gång.
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

jag har ett problem att om jag ska lägga in nya sträckor måste jag gå in i C:\Users\Standard\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\SCi Games\Richard Burns Rally och där lägga in de filerna jag fått i den vanliga mappen när jag installera sträckorna.

så jag installerar sträckorna normalt går in i C:\Users\Standard\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\SCi Games\Richard Burns Rally\Maps och sedan öppnar jag C:\Program Files\SCi Games\Richard Burns Rally\Maps kopierar de nya filerna som kommit dit eller annars kan man ta alla lägga över till C:\Users\Standard\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\SCi Games\Richard Burns Rally\Maps och då funkar det


kanske kan funka ;P själv har jag vista
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Rasmus Harrström wrote:jag har ett problem att om jag ska lägga in nya sträckor måste jag gå in i C:\Users\Standard\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\SCi Games\Richard Burns Rally och där lägga in de filerna jag fått i den vanliga mappen när jag installera sträckorna.

så jag installerar sträckorna normalt går in i C:\Users\Standard\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\SCi Games\Richard Burns Rally\Maps och sedan öppnar jag C:\Program Files\SCi Games\Richard Burns Rally\Maps kopierar de nya filerna som kommit dit eller annars kan man ta alla lägga över till C:\Users\Standard\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\SCi Games\Richard Burns Rally\Maps och då funkar det


kanske kan funka ;P själv har jag vista
Jag har windows xp så jag brukar inte ha den typen av problem. Detta beror nog på något annat. Tack ändå!
Post Reply