Rally school 2

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
User avatar
Robin Hallman
Posts: 155
Joined: 2009 Feb 21 8:34 pm

Rally school 2

Post by Robin Hallman »

nån mer än jag som har problem med denna sträcka. tillexempel nyss då jag körde "rally istanbul" så fick jag ingen tid:S, och inga checkpoint tider heller. jag kom iallafall imål på 1.23 men fick cirka 2 min i straff efter sträckan,,det stod även dnf när jag kom imål:S, nån som vet vad det kan bero på?
huvudsaken är att man får se en sladd
Kalle Kronkvist
Posts: 111
Joined: 2008 Feb 27 9:21 pm

Post by Kalle Kronkvist »

DNF har jag med drabbats av där,o vid mellantiderna så har de visat helt fel...jag har fått för mig att de kan bero på att man genar fel nånstans,kul att veta om nån vet.
User avatar
Chris Nyström
Posts: 339
Joined: 2008 Jan 31 8:40 pm

Post by Chris Nyström »

prova att åka mer på vägen så funkar det nog :lol:
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"

citat av: Per Eklund

www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Re: Rally school 2

Post by Tom Östertun »

Robin Hallman wrote:nån mer än jag som har problem med denna sträcka. tillexempel nyss då jag körde "rally istanbul" så fick jag ingen tid:S, och inga checkpoint tider heller. jag kom iallafall imål på 1.23 men fick cirka 2 min i straff efter sträckan,,det stod även dnf när jag kom imål:S, nån som vet vad det kan bero på?
Eftersom det blev DNF så skulle jag tro att det var taskig uppkoppling mot pluginet just när du körde sträckan. Kolla om det var superrally, det skulle förklara dom två minuterna du fick i strafftid.
Yokohama Motorsport
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Man lär köra med två hjul på inern i första vänstern efter vatten gravarna och sen gå ut lite med två hjul på yttern innan andra vänstern innan det blir rakan till vägbytet.Funkar för mig iaf.Hade samma problem själv förr :oops:
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Nu fick jag exakt samma problem. Kör exakt samma spår jämt, men denna gång blev det DNF. Mycket mysko !
Post Reply