France Snowmod sökes

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Saknas det till någon bil av de man kan ladda hem på vår downloadsida så får ni gärna tala om vilken så jag kanske kan uppdatera.
Peter Hultberg
Posts: 33
Joined: 2007 Apr 08 12:47 am

Post by Peter Hultberg »

6. 6/2 - 8/2 Högakustenrallyt Asfalt (snow france mod)

är den här tävlingen som ställer till det för mig:) jag vet inte vad som behövs eller hur jag ska bära mig åt:)
The speed was good,but the coner was to tight!
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Bilden på förra sidan visar hur det ser ut i filen du laddar ner från downloadsidan här. Istället för att lägga in "physics" som är med på bilden, klickar du på "snow-france". Där finns en fil som också heter "physics", klistra in den i rbr-mappen så har du rätt fysik.

Det är allt som krävs för att köra tävlingen. Om du vill kan du även ändra utseende på sträckorna med hjälp av länken i mitt första inlägg, men det är alltså inte nödvändigt.
Peter Hultberg
Posts: 33
Joined: 2007 Apr 08 12:47 am

Post by Peter Hultberg »

Jaaa nu sååå.. jag hade inte det i min mapp men nu när jag ladda ner 240 igen så låg ju snow france med där! Toppen!:) blir det halare på asfalten eller vad är det som händer med physics?

Tack för hjälpen!

Tommie Lindberg wrote:Bilden på förra sidan visar hur det ser ut i filen du laddar ner från downloadsidan här. Istället för att lägga in "physics" som är med på bilden, klickar du på "snow-france". Där finns en fil som också heter "physics", klistra in den i rbr-mappen så har du rätt fysik.

Det är allt som krävs för att köra tävlingen. Om du vill kan du även ändra utseende på sträckorna med hjälp av länken i mitt första inlägg, men det är alltså inte nödvändigt.
The speed was good,but the coner was to tight!
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

ja, kör du inte dubbat kommer du ingenstans ;)
Peter Hultberg
Posts: 33
Joined: 2007 Apr 08 12:47 am

Post by Peter Hultberg »

hahah coolt:)måste ju testa lite innan då kanske:D
Andreas Karlsson wrote:ja, kör du inte dubbat kommer du ingenstans ;)
The speed was good,but the coner was to tight!
Post Reply