Förare WCN

Den stora serien som körs på tjeckiska pluginet

Moderator: Tommie Lindberg

Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

Dem har ändrat det nu. Men jag behöver väll bara använda den nya inloggningen när jag kör WCN tävlingar. Jag kan väll använda den andra när jag kör vanliga tävlingar ?
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

Konstigt, när jag loggar in med namnet: Anders LINDBLADH så funkar det. Men när jag kolla i resultatlistor så står det ändå Anders Lindbladh.
När jag loggar in med Anders LINDBLADH i spelet så funkar det klockrent. Men det ska ju stå så även i resultatlistorna.
Man måste väll inte göra ett nytt konto bara för att namnet ska bli rätt ?
Kalle_svensson
Posts: 26
Joined: 2009 Nov 17 10:12 pm

Post by Kalle_svensson »

har inte fått igenom mitt namn. blev nekad trots att de namnet jag ska ha inte finns? vem på de tjekiska pluginet ska man prata med?
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Anders Lindbladh wrote:Jag har ändrat mitt namn från Anders Lindbladh till Anders LINDBLADH på pluginsidan, men när jag har kört nån tävling så är mitt namn som vanligt.
Kan det vara så att dem inte har hunnit ändra mitt namn ännu ? Fast det var ju i och för sej några dagar sen jag ändrade det.
Prova igen. Jag får ibland skicka 2 gånger
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

Jag har testat det också.
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Du får ett svar från czeckerna när ändringen är klar, samma som med request.....
Hellre dö än fega
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

Okej, på så vis.
Kalle_svensson
Posts: 26
Joined: 2009 Nov 17 10:12 pm

Post by Kalle_svensson »

har skickat 4 gånger nu men de händer inget
Kalle_svensson
Posts: 26
Joined: 2009 Nov 17 10:12 pm

Post by Kalle_svensson »

eftersom idioterna i de tjekiska pluginet inte svarar när man ska ändra namn fick man skapa nytt konto.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Men alltså... De driver väl pluginsidan på fritiden och jag vet att minst en av administratörerna är mitt uppe i en studieperiod och har mycket med det.

Kanske man kan ta det lite lugnt ett tag och se om man får svar?
Första tävlingen är om en månad.
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Mitt ble endret etter 3-4 dager, så de ser faktisk det som kommer inn. Man må bare ha mer enn 5 minutters tålmodighet... Så sett dere ned, og pust rolig ut og inn, ut og inn... Tenk på blodtrykket :wink:
"I love it when a plan comes together"
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Roy Magnes wrote:Mitt ble endret etter 3-4 dager, så de ser faktisk det som kommer inn. Man må bare ha mer enn 5 minutters tålmodighet... Så sett dere ned, og pust rolig ut og inn, ut og inn... Tenk på blodtrykket :wink:
haha aa det kan ta sin tid. men man kan ju köra tävlingar för det, så kör av ratt rosten istället för att gnäll på de ;) antar att alla har lite annat att göra än bara sitta framför datan/ratten och köra rbr hela dagarna.
Håkan Björkman
Posts: 110
Joined: 2007 Feb 13 6:15 pm

Post by Håkan Björkman »

Håkan Björkman wrote:Åkdorn är under utvärdering.. :P
n14 blir det
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

En ändring i laguppställning. Rasmus P lämnar sin plats i S2000 och ersätts av Urban Henriksson. Rasmus står kvar som reserv istället.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Ska jag ta denna tävling Molin :wink:
Ändrar bill till N14 URT isf.
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Post Reply