Scandinavian A8 Cup
- Ulf Carlsson
- Gert Pettersson
- Ulf Carlsson
Vet att bilen heter det, men du kan ju köra med Oyvind o mej i team mästerskapet om du vill.Gert Pettersson wrote:Ja men bilen heter Team ford 18 i listan där man väljer bilUlf Carlsson wrote:Du kör väl för OBT GertGert Pettersson wrote:Gert Pettersson
Team Ford 18
Testade lite idag såg dig ett tag men du kraschade
- Gert Pettersson
Ja det kan vi göraUlf Carlsson wrote:Vet att bilen heter det, men du kan ju köra med Oyvind o mej i team mästerskapet om du vill.Gert Pettersson wrote:Ja men bilen heter Team ford 18 i listan där man väljer bilUlf Carlsson wrote: Du kör väl för OBT Gert
Testade lite idag såg dig ett tag men du kraschade
-
Rally Finnskog var i realiteten tapt for meg før det i det hele tatt kom i gang. Rullet kraftig allerede på SS1 med en CFH som resultat, og derfra var det om å gjøre å berge restene. Mange mange mange snurringer pga snøkantene hele løpet gjennom, jeg husket plutselig hvorfor jeg ikke likte snowmod
Håper på noen poeng, og satser på at Gustav har et bedre rally enn meg
Håper på noen poeng, og satser på at Gustav har et bedre rally enn meg
"I love it when a plan comes together"
- Micael Eriksson
Tommie skrev tidigare i tråden att "så länge det finns lediga bilar så är det lugnt". Jag skulle tro att det gäller än, men Tommie kommer ju hem idag så då får vi veta hur det funkarHasse Onkamo wrote:Står inget om bil byte?
För övrigt så skrev han väll också att han kunde tänka sig att ut öka nåt team med en bil om det skulle behövas...
Hellre dö än fega
- Tommie Lindberg
Tanken är att det inte ska vara några "egna" team, utan man kör för det teamet man anmält sig i. Gert kör alltså för Michelin Ford tillsammans med Tomas, medans Ulf och Oyvind kör för Gulf Toyota.Gert Pettersson wrote:Ja det kan vi göraUlf Carlsson wrote: Vet att bilen heter det, men du kan ju köra med Oyvind o mej i team mästerskapet om du vill.
Som Micke skriver är det fritt fram att byta bil så länge det finns lediga. Dock kommer jag inte lägga till några fler team förräns alla bilar som finns nu är upptagna.Hasse Onkamo wrote: Står inget om bilbyte?
- Gert Pettersson
Okay no problemTommie Lindberg wrote:Tanken är att det inte ska vara några "egna" team, utan man kör för det teamet man anmält sig i. Gert kör alltså för Michelin Ford tillsammans med Tomas, medans Ulf och Oyvind kör för Gulf Toyota.Gert Pettersson wrote:Ja det kan vi göraUlf Carlsson wrote: Vet att bilen heter det, men du kan ju köra med Oyvind o mej i team mästerskapet om du vill.
Som Micke skriver är det fritt fram att byta bil så länge det finns lediga. Dock kommer jag inte lägga till några fler team förräns alla bilar som finns nu är upptagna.Hasse Onkamo wrote: Står inget om bilbyte?
- Ulf Carlsson
- Tommie Lindberg
Ok, det kanske var lite otydligt skrivet.
Det jag menar med teammästerskap är att de olika teamen tävlar mot varandra, även inom samma bilmärke. Så ni i Gulf Toyota tävlar i teammästerskapet mot Castrol och Grifone Toyotorna, men i märkesmästerskapet tävlar alla Toyotor tillsammans mot Ford och Lancia osv.
Hoppas du förstår vad jag menar, även om det kanske blev onödigt komplicerat med många mästerskap Syns nog lättare när resultlistorna kommer efter första tävlingen.
Det jag menar med teammästerskap är att de olika teamen tävlar mot varandra, även inom samma bilmärke. Så ni i Gulf Toyota tävlar i teammästerskapet mot Castrol och Grifone Toyotorna, men i märkesmästerskapet tävlar alla Toyotor tillsammans mot Ford och Lancia osv.
Hoppas du förstår vad jag menar, även om det kanske blev onödigt komplicerat med många mästerskap Syns nog lättare när resultlistorna kommer efter första tävlingen.
- Ulf Carlsson
oki doki då fattar jag.Tommie Lindberg wrote:Ok, det kanske var lite otydligt skrivet.
- Gustav Johansson
- Tommie Lindberg
Prova ladda ner denna. Ersätt den vanliga physic-filen. Gör en kopia på originalet först
Jag kommer in på snowmod tävlingar med den iaf.
Jag kommer in på snowmod tävlingar med den iaf.
- Attachments
-
- Snowmod Lancer.rar
- (196.5 KiB) Downloaded 398 times