Någon som har/Håller på med en Volvo940 till RBR?

Nya bilar och gamla bilar
Post Reply
SwedishRacing
Posts: 165
Joined: 2012 May 10 4:17 pm

Någon som har/Håller på med en Volvo940 till RBR?

Post by SwedishRacing »

Hade varit fränt o ha en 940 Till RBR Då jag har 242 o 740 nu :)
Så, Jag undrar om det är någon som håller på med en? :)
Eller som redan har en och är villig o lägga ut ? :D
Erik "ekan" E
Posts: 32
Joined: 2011 Oct 04 10:50 pm

Post by Erik "ekan" E »

Skulle varit riktigt kul med en 940 till rbr.

Hittade en 3d model på internet som verkade bra gjord http://www.3dcadbrowser.com/preview.asp ... code=40032

Dock har jag inte tiden till att konvertera den själv. :roll:
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

[quote="Erik "ekan" E"]http://www.3dcadbrowser.com/preview.asp ... code=40032[/quote]

Haha! Alltid lika spännande när man får se sina egna modeller dyka upp på nya ställen. Det där är min 940, från Rally Trophy, fast med andra hjul och urplockad inredning.

Jag har påbörjat konvertering av den till RBR och faktiskt kommit en ganska bra bit. Bland annat vill jag lyfta i modellen av motorn från 240'in och lite annat godis, eftersom 940'in saknar mycket sånt. Men det har kommit massa annat emellan och motivationen har svajat på senare år. Vi får se hur det blir.
SwedishRacing
Posts: 165
Joined: 2012 May 10 4:17 pm

Post by SwedishRacing »

Hehe ok. Hoppas att du får till den :)
Erik "ekan" E
Posts: 32
Joined: 2011 Oct 04 10:50 pm

Post by Erik "ekan" E »

Haha! Alltid lika spännande när man får se sina egna modeller dyka upp på nya ställen. Det där är min 940, från Rally Trophy, fast med andra hjul och urplockad inredning.

Jag har påbörjat konvertering av den till RBR och faktiskt kommit en ganska bra bit. Bland annat vill jag lyfta i modellen av motorn från 240'in och lite annat godis, eftersom 940'in saknar mycket sånt. Men det har kommit massa annat emellan och motivationen har svajat på senare år. Vi får se hur det blir.
Haha där ser man, trevligt. :)
Post Reply