Kan inte logga in på VGP

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
Post Reply
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Kan inte logga in på VGP

Post by Anders Alm »

Hej Tänkte testa lite racing men punkt 5 fixar jag inte
Fyll i önskat användarnamn och e-postadress, klicka på "Registrera". Använd detta användarnamn för att logga in på VGP.se.

Du får ett aktiveringsmail till din e-postadress. Klicka på länken för att skapa din egen förarprofil på VGP.se. Fyll i uppgifterna (särskilt mobiltelefonnummer) så att tävlingsledningen kan kontakta dig.

Jag fick upp en ruta som verkade vara korrekt men att det var något fel på den... Nu får jag inte upp den igen
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Re: Kan inte logga in på VGP

Post by Marcus Strand »

Anders Alm wrote:Jag fick upp en ruta som verkade vara korrekt men att det var något fel på den... Nu får jag inte upp den igen
Jag gjorde det misstaget att jag kryssade ner den rutan som kommer upp första gången man startar demot. För att få upp rutan fick jag installera om spelet, de var den första lösningen jag kom på, dock kanske det finns någon annan som jag inte vet.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Re: Kan inte logga in på VGP

Post by Anders Alm »

Marcus Strand wrote:
Anders Alm wrote:Jag fick upp en ruta som verkade vara korrekt men att det var något fel på den... Nu får jag inte upp den igen
Jag gjorde det misstaget att jag kryssade ner den rutan som kommer upp första gången man startar demot. För att få upp rutan fick jag installera om spelet, de var den första lösningen jag kom på, dock kanske det finns någon annan som jag inte vet.
Jag har fått upp rutan igen till Virtual Grand Prix registration
men under Usernamn står det "Communicating problems detected"
sen under den står det "existing usernames which resemble the one you entered"

Kan inte skriva något alls min email adress står där men något username går inte att skriva...
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Post Reply