Autodrom Sosnova (ny sträcka)

Nya eller gamla sträckor / texturer
User avatar
Jimmy Alfredsson
Posts: 138
Joined: 2007 Jun 28 12:38 pm

Autodrom Sosnova (ny sträcka)

Post by Jimmy Alfredsson »

Nån som donerar pengar till Chezh-sidan (stavning) som provat nya sträckan? :D
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Japp, jag har testat och tycker mycket om den. Det är en ren superspecial där det mesta körs på asfalt, men även en sväng på grus.
Inga setupbekymmer som på piribam, eller vad den nu heter...
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Synd att man måste betala för att kunna köra... :(
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Simon Ek wrote:Synd att man måste betala för att kunna köra... :(
Med största sannolikhet kommer den även att vara tillgänglig för alla som inte betalat, men vi som betalat får lite fördel av att få den tidigare.
Tycker det låter som en okej lösning. Men det är väl lätt att säga.

att den sedan bara kommer att finnas online tycker jag e grymt bra. De borde kunna göra så med alla nya sträckor tycker jag. No more hotlapping.
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

betyder det att man inte kan träna på den i spelet?
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Andreas Karlsson wrote:betyder det att man inte kan träna på den i spelet?
PRECIS! Du kan bara köra den online i ett rally. Är inne på Eriks tycke med att man inte kan köra hotlaping, dock är jag en sådan som leker på olika sträckor.

Jag menar ibland måste man ju köra sponsorrace också :oops:
User avatar
Tomas Landin
Posts: 36
Joined: 2007 Feb 14 8:34 am

Post by Tomas Landin »

Förhoppningsvis kommer man få köra shakedowns på nya sträckor? När det bara är en enda sträcka så kan man ju klara sig, men om det blir fler nya och om de också kommer blanda underlag så måste man ju få en chans att köra någon form av shakedown på en rally-typisk sträcka för att kunna ställa in bilen.
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Håller med er alla :smt045
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Jag skulle personligen önska ett helt rally utan att någon har fått se sträckorna innan. Ingen genomkörning. Precis som i verkligheten.
Niclas Jagerhult
Posts: 234
Joined: 2007 Jan 03 7:03 pm

j

Post by Niclas Jagerhult »

Tomas: Man kanske skulle kunna köra en shakedown genom alla bnaor EN gång gneom pluginet innan man drar igång själva rallyt


Erik: Den iden va fan inte dum..Jag är på!
//Jaeger
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

Finns nu en film från sträckan



Och här är även onboard jan Kopecky på sträckan

User avatar
Christer Wallin
Posts: 114
Joined: 2007 Jan 04 10:06 am

Post by Christer Wallin »

Jag har problem med att kunna köra sträckan.Har betalt tiil pluginet sedan långt tid tillbaka ,så det är inte problemet.Kan gå in i en tävling med sträcka och kan välja bil och setup men när sträckan håller på och laddar så hänger sig spelet.Någon som förslag vad som är fel. :?: :?:
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

ingen som vet när den kommer så att vi inte som har betalat kan få köra den??
Oskar Olsson
Posts: 151
Joined: 2007 May 01 11:05 pm

Post by Oskar Olsson »

Helt överidiotiskt att alla nya sträckor bara kan köras online, alla vill lixom inte köra RBR online...

"Jag skulle personligen önska ett helt rally utan att någon har fått se sträckorna innan. Ingen genomkörning. Precis som i verkligheten."

Eh, i verkligheten så kör man igenom sträckorna 2 gånger, första i låg fart för att skriva noter, andra för att kolla om något behöver ändras i noterna, och sen är det ju rätt ofta samma sträcka används mer än ett år också...
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Oskar Olsson wrote:Helt överidiotiskt att alla nya sträckor bara kan köras online, alla vill lixom inte köra RBR online...

"Jag skulle personligen önska ett helt rally utan att någon har fått se sträckorna innan. Ingen genomkörning. Precis som i verkligheten."

Eh, i verkligheten så kör man igenom sträckorna 2 gånger, första i låg fart för att skriva noter, andra för att kolla om något behöver ändras i noterna, och sen är det ju rätt ofta samma sträcka används mer än ett år också...
Det är bara i VM och delvis i SM som du har genomkörning. När vi kommer till tävlingar i andra delar av sverige är det vanligast att vi aldrig sätt sträckorna innan.

Och om sträckan används mer än en gång blir det ganska exakt som att köra online.

Inte som nu när du kan köra samma sträcka i 10 tävlingar samma helg.

Nä, fram för mer online och okända sträckor!
Post Reply