Rally Österlen

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

User avatar
Anders Wiberg
Posts: 45
Joined: 2007 Jan 01 5:27 pm

Post by Anders Wiberg »

Så då har man kört.... tröttnade på att allt gick åt helvete hela tiden så jag kastade iväg rättjävel ich funderar på att kasta ut den genom fönstret.... hade inte hjälpt men hade då kännts mycket bättre, en tävling kvar denna säsongen, jäkla tur det för denna säsong har inte vart mer än skit för min del... aja... ta nya tag orkar jag inte... köra av sista tävlingen bara.
Mikael Wiberg
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Mikael Wiberg »

Alltså vafan :!: :!:
Nu ä ja jäklit förbannad :smt013 man åker sakta å så glider man av vägen inget som helst fäste :shock:
Sen jag bröt även fast jag inte behövde struntade jag i det inge kul alls när det inte går att köra.... Bara jag som upplevt att setuperna man hade som har varit klockrena annars under säsongen på alla underlag å väder å vind nu helt plötsligt var helt åt h*lv*te?
The speed was okay but the corner was to tight!
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

De e så jävla spännande nu. En sträcka kvar för Blom och han leder med 1,88 sekunder mot Hamréus...
Per Isacsson
Posts: 159
Joined: 2007 Jan 02 9:01 am

Post by Per Isacsson »

Erik Persson wrote:De e så jävla spännande nu. En sträcka kvar för Blom och han leder med 1,88 sekunder mot Hamréus...
Håller med grymt jämt!

Blom e.....

O.045 före vid första mellantiden.......ska nerverna hålla!!!!
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

Erik Persson wrote:De e så jävla spännande nu. En sträcka kvar för Blom och han leder med 1,88 sekunder mot Hamréus...
sitter o följer jag med :)
Per Isacsson
Posts: 159
Joined: 2007 Jan 02 9:01 am

Post by Per Isacsson »

Han ökar.....- 0,097......vid andra splitten!!!!
Per Isacsson
Posts: 159
Joined: 2007 Jan 02 9:01 am

Post by Per Isacsson »

Imponerande kört med kniven på strupen !
:shock:
Grattis Blom........
Anders Jonsson
Posts: 138
Joined: 2007 Jan 02 9:13 pm

Post by Anders Jonsson »

Kan det bli mer spännande, nä, tack för spänningen Blom å grattis
www.jis.se - The Driver
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

Körning ala Loeb, grattis blom
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Daniel Molin wrote:Körning ala Loeb, grattis blom
De va en rafflande avslutning på denna tävling. Kan inte bli bättre. Grattis Clarence plus alla andra som kom på pallen. Ses på nästa rejs. Nu blir de till o sussa. Natti natti på er gasfötter :wink:
Tommy Hamreus
Posts: 117
Joined: 2007 Jan 01 2:26 pm

Post by Tommy Hamreus »

Grattis Blom! Snyggt kört!
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Merci beaucoup...alla. En kämpaseger för mej. Gläder mej att kunns bjuda på lite spänning. Hade nästan gett upp efter Hamreus` mördarstart men jag klarde att kämps mrj tillbaka. Tack Tommy för ett härligt race...
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Grattis blom snygg resa,spännande att följa rallyt online när ni körde Nordin Nilsson Hamreus och Blom.

För mej blev det lite av nytändning med ny bil klarade 3 platsen och det var länge sedan man gjorde med subaru 2003
Christer Vestlund
Better flat out than safety
User avatar
Tomas Nordins
Posts: 165
Joined: 2007 Jan 02 9:43 am

Post by Tomas Nordins »

Grattis Blom till WRC Segern !
Grattis Onkamo Till GrN Segern !
Grattis Sahlstedt Till S1600 Segern !

Nya sträckor, nya bilar ändå samma namn i topp.
Vart tog Kemzon vägen ? Ligger han i hårdträning eller ?

En sak som jag tycker är konstigt är att jag övade bla. JouxP 2 i shakedown med wet/new och wet tarmac däck och åkte flera ggr på mellan 6:09-6:11 för att på tävlingen åka på 6:28 utan att göra nåra större missar. Hur kan det vara halare online än vid shakedown körning ? :(
#72 Tomas Nordins
Team Ruka Djur�s
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Kemzon har meddelat att han inte kommer till start något mer detta året.

Och jag har fått meddelandet att det blir halare och halare ju längre rallyna går, är man kör online. Det gäller fram till 8:e sträckan, sedan är det "lika halt" resten av rallyt.

Det kan förklara varför vi ofta ser ruggigt bra sträcktider i början av rallyn, medans det inte blir lika bra tider på slutet, oavsett om det är inställt på att det ska vara lika förutsättningar.
Post Reply