Bilen orolig vid hög hastighet
- Anders Alm
- Posts: 1061
- Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm
Bilen orolig vid hög hastighet
Hej När jag kör tex Sika...... så måste jag parera bilen hela tiden vid hög hastighet. Vad är felet Bilen i fråga är Delta A8.
Finns det någon som också vill dela med sig av bra setuper till denna bil
Snö-Grus & asfalt . Tycker om att jämnföra mina med andras, sen tar jag lite av varje så setupen passar mig....
Tack för mig
Anders
Finns det någon som också vill dela med sig av bra setuper till denna bil
Snö-Grus & asfalt . Tycker om att jämnföra mina med andras, sen tar jag lite av varje så setupen passar mig....
Tack för mig
Anders
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
-
- Posts: 505
- Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm
- Tomas Nordins
- Posts: 165
- Joined: 2007 Jan 02 9:43 am
Här kan du få mina tar och snow (snow går bra på grus oxå )Finns det någon som också vill dela med sig av bra setuper till denna bil
- Attachments
-
- LciaSetuper.zip
- lancia setuper
- (4.53 KiB) Downloaded 246 times
#72 Tomas Nordins
Team Ruka Djur�s
Team Ruka Djur�s
- Anders Alm
- Posts: 1061
- Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm
- Anders Alm
- Posts: 1061
- Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm
Har nu testat setuperna o dom var bra så dom kommer jag att användaAnders Alm wrote:Tack Tomas Ska testa dom imorgon....Tomas Nordins wrote:Här kan du få mina tar och snow (snow går bra på grus oxå )Finns det någon som också vill dela med sig av bra setuper till denna bil
Kanske ändras diffarna lite, i alla fall bak.
Brukar du ha samma däcktryck på Snö- grus setupen På snö är ju default 280..
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
- Dennis Hernehult
- Posts: 263
- Joined: 2007 Jan 01 5:10 pm
-
- Posts: 2896
- Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm
- Dennis Hernehult
- Posts: 263
- Joined: 2007 Jan 01 5:10 pm
-
- Posts: 2896
- Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm
- Peter Lundström
- Posts: 266
- Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm
Det har jag en setup till som funkar lika bra varje gång !
En kvarting Whiskey före start och sen en öl per sträcka
På slutet om det är ett långt rally så kan det tyckas vara lite vingligt men de gör de samma för då har man iaf käslan av att vara bäst och snabbast (tills man tittar på resultaten dan efter )
En kvarting Whiskey före start och sen en öl per sträcka
På slutet om det är ett långt rally så kan det tyckas vara lite vingligt men de gör de samma för då har man iaf käslan av att vara bäst och snabbast (tills man tittar på resultaten dan efter )
-
- Posts: 2896
- Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm
- Hasse Onkamo
- Posts: 2343
- Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm
- Dennis Hernehult
- Posts: 263
- Joined: 2007 Jan 01 5:10 pm
Jo det känns som Världsrecord tider men sammtidigt när man kollar total tiden om den är 60 minuter på ett rally så står det ju 600 minuter :SPeter Lundström wrote:Det har jag en setup till som funkar lika bra varje gång !
En kvarting Whiskey före start och sen en öl per sträcka
_\|/__\|/__\|/_Dennis_\|/__\|/__\|/_
- Tomas Nordins
- Posts: 165
- Joined: 2007 Jan 02 9:43 am
- Anders Alm
- Posts: 1061
- Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm
Okey Tomas...Fast på setupen till snö/grus så var värdena ca 220 fram 210 bak.. (tror jag) Inte så låga som 170-160 iallafallTomas Nordins wrote:Anders Alm skrev:Kul att dom passade. Tarmac'en finns det mer att önska av.Brukar du ha samma däcktryck på Snö- grus setupen På snö är ju default 280..
Oftast brukar jag ha samma däckstryck c:a 170 fram c:a 160 bak
På asfalt då
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9