Klappjakten Deltävling 2

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Klappjakten Deltävling 2

Post by Hasse Onkamo »

10 st ss med blandat fäste på grus. De är gott om service. så jag hoppas fler kommer i mål den här gången...
Lycka till allihopa.
http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... db6f61a7cd
User avatar
Petter Olsen
Posts: 140
Joined: 2008 Feb 06 10:19 pm

Post by Petter Olsen »

datorcrash. inget dmp-fil :evil:
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Ett mastodontrally, glad att vara i mål trots många problem på vägen med avåkningar och trädbesök.Tror många kommer få problem.
Lycka till alla.!
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Ledde första sträckan med silburks bilen ( Cordoba 98 ) till split 2 före Wengberg.Sen blev det drivaxelbrott.Rull.Inga bromsar och avåk såklart.Det vara bara bryta såklart ute på SS2...
User avatar
Niklas Lundkvist
Posts: 129
Joined: 2007 Apr 04 8:21 pm

Post by Niklas Lundkvist »

Har tagit mig imål i denna tävling med 4 cfh tror ja de blev till slut o fel däckval så ja e inte nöjd med mig själv, glad att vara imål i detta LÅÅÅNGA rally:) Lycka till ni andra som ska köra!!!
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

Tog slut på SS5. Touchade en vall med bakhjulet innan en sväng som resulterar i felställ, retur, träd.

Hade redan sumpat mina chanser med diverse avåkningar..
Men hade några ställen där det gick fort, så jag blev rädd.. =)
// Jim Hjerpe
User avatar
Christian Larsson
Posts: 182
Joined: 2007 Jan 04 6:14 pm

Post by Christian Larsson »

Gick bra hela tävlingen igenom, inga missar förutom ett rull på näst sista men ingen fara fortsatte, sen på sista halva in ungefär så bara hoppade skrivbordet fram o ingen dmp fil skapas!?!

VARFÖR!?!?!?!?

Skitspel, äntligen när man tar de lugnt o kör igenom så ska de bara strula, blir så lack....

Bra tävling förövrigt....
Andreas Carlsson
Posts: 88
Joined: 2007 Jan 31 8:37 pm

Post by Andreas Carlsson »

Vill tacka för en bra tävling mycket roligt att köra när det är lite längd på det hela. Nu till resultat ett antal rull men som tur var så ganska lätta mest kosmetika sedan ett antal avåk med och några påbromsningar i vägbyten men jag är mer än nöjd med att vara imål.
Daniel Wolden
Posts: 367
Joined: 2009 Jan 04 11:04 pm

Post by Daniel Wolden »

Spillet begynnte og hakke, men det blir jo ingen dmp.fil av det. men jeg lurte på om jeg kan sende deg en video av det Hasse, så kan du selv se hvordan det var... :(
/ / Wolden
Håkan Björkman
Posts: 110
Joined: 2007 Feb 13 6:15 pm

Post by Håkan Björkman »

Daniel Wolden wrote:Spillet begynnte og hakke, men det blir jo ingen dmp.fil av det. men jeg lurte på om jeg kan sende deg en video av det Hasse, så kan du selv se hvordan det var... :(
blev samma sak för mig, hoppar en tiodels sekund varje 5 sek typ. Försökte ta mig imål iaf men då kom skärmsläckarn efter ett tag, å då är de ju kört. Ingen repris eftersom ja inte kom i mål.
Daniel Wolden
Posts: 367
Joined: 2009 Jan 04 11:04 pm

Post by Daniel Wolden »

Håkan Björkman wrote:
Daniel Wolden wrote:Spillet begynnte og hakke, men det blir jo ingen dmp.fil av det. men jeg lurte på om jeg kan sende deg en video av det Hasse, så kan du selv se hvordan det var... :(
blev samma sak för mig, hoppar en tiodels sekund varje 5 sek typ. Försökte ta mig imål iaf men då kom skärmsläckarn efter ett tag, å då är de ju kört. Ingen repris eftersom ja inte kom i mål.
Jeg fikk reprise jeg, men vet ikke om den hjelper :(
/ / Wolden
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

FAN OCKSÅ!!! Strömavbrott på SS3... Ingen dumpfil så jag antar att request är otänkbart..? :?
Yokohama Motorsport
User avatar
Torbjörn Eriksson
Posts: 344
Joined: 2009 Jul 22 7:27 pm

Post by Torbjörn Eriksson »

kul att se 10ss i rallyt synd bara att 7 av dom är mina absoluta hat objekt :shock:

ska väll va nöjd med att ta sig i mal men körningen var rent av löjligt usel från min sida denna omgång inte en ss som ens gick skapligt snurrar eller rull pa samtliga ss :(

fick iof ett pb då jag äntligen tog mig imal på en viss ss med denna bilen har alltid skrotat har förut fast om man ser till tiden så ser det ut som jag cycklat igenom sträckan ;)
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Håller på att skruva klart bilen, ser ut som om det kan bli start imorgon återkommer med info i så fall!
Peter Sandbäck
Posts: 139
Joined: 2009 Nov 11 5:41 pm

Post by Peter Sandbäck »

körde nyss klart, "bara" 23minuter efter snabbaste killen :lol:
körde sönder bromsarna på ss1 så de va kört redan där. sen gick bilen sönder hela tiden efter det. på ss9 låste sig vxllådan i 3:an vxl i en uppförsbacke tog tog 10 minuter innan jag kom därifrån :D

men jaja tog mig imål iaf det va väl tur :)
"If in doubt, flat out"
Post Reply