Ni som inte har dmp filer.

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Post Reply
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Ni som inte har dmp filer.

Post by Hasse Onkamo »

Kan tyvärr inte ge request. Vet att de känns bittert. Ni måste komma ihåg o stänga av allt onödigt innan tävlingarna så minskar risken rejält.
De har hänt mig också, men då har man haft på msn eller nåt annat onödigt som stör.
User avatar
Petter Olsen
Posts: 140
Joined: 2008 Feb 06 10:19 pm

Post by Petter Olsen »

Den er grei. Det er inte så mye vi kan gjøre da, dessverre :?
Kjedelig å tape så mange poeng, men jaja.
Jeg lukker alltid ned alle programmer før jeg kjører. Jeg kjører gjennom begge virus-programmene jeg har også. Men til inget nytte. Dataen min crasher. :evil:
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Det är helt ok Hasse, hade inte väntat mig något annat heller. Men jag tänker stämma Dalakraft för att dom inte talade om i förväg att dom skulle bryta strömmen för underhåll. På en lördagkväll. Men det är klart, det är väl ingen som använder el då kanske... :?
Yokohama Motorsport
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Tom Östertun wrote:Det är helt ok Hasse, hade inte väntat mig något annat heller. Men jag tänker stämma Dalakraft för att dom inte talade om i förväg att dom skulle bryta strömmen för underhåll. På en lördagkväll. Men det är klart, det är väl ingen som använder el då kanske... :?
smart att brytat på en lördags kväll ? sitter inte folk och tittar på tv mm mm då ? smartare att bryta den söndag klockan 6 ??:P
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Rasmus Harrström wrote:
Tom Östertun wrote:Det är helt ok Hasse, hade inte väntat mig något annat heller. Men jag tänker stämma Dalakraft för att dom inte talade om i förväg att dom skulle bryta strömmen för underhåll. På en lördagkväll. Men det är klart, det är väl ingen som använder el då kanske... :?
smart att brytat på en lördags kväll ? sitter inte folk och tittar på tv mm mm då ? smartare att bryta den söndag klockan 6 ??:P
Man kan ju tycka det... :roll:
Yokohama Motorsport
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

men så har du ju Dalakraft också :roll:
Post Reply