Vikingadansen deltävling 4

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Micael Eriksson wrote:.....han lär nog kolla batterierna i headsetet från och med nu, så det är inte lönt att sno dom en gång till :roll: 8) 8)
Ja de kunde man ju gett sig fan på :twisted: Här kör vi verkligen fair play :roll: :lol: :lol:
Jävel va du körde, tror inte jag åkt fortare även om inte ljudet strulat. Grattis, 2 i rad nu :D
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

Så tråkigt..datorn balla ur o kasta ut mig till skrivbordet med spelet fortfarande igång... Blir ju ingen dmp fil på det heller.
Det höll på att kosta mig lite nya datordelar...får väl bryta ihop o komma igen.
Tråkigt då jag gått in för denna tävling efter annars väldigt mycket omotivation, nu skall jag sura ett tag :)
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Tommie Lindberg wrote:
Micael Eriksson wrote:.....han lär nog kolla batterierna i headsetet från och med nu, så det är inte lönt att sno dom en gång till :roll: 8) 8)
Ja de kunde man ju gett sig fan på :twisted: Här kör vi verkligen fair play :roll: :lol: :lol:
Jävel va du körde, tror inte jag åkt fortare även om inte ljudet strulat. Grattis, 2 i rad nu :D
Tackar tackar, men det känns som att jag vinner på ditt strul, när det stämmer för dig hinner jag inte med riktigt :evil: :D
Hellre dö än fega
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

......

Post by Kenneth Nyström »

ingen som har hasse på msn? =) skulle behöva en omstart har mailat honom dmp filen
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Anders Jonsson
Posts: 138
Joined: 2007 Jan 02 9:13 pm

Request

Post by Anders Jonsson »

"Om ni ska ha request idag så får ni vänta till ca 18.00. Har rast mellan 18-20
Då har jamig laptopen och kan skicka request.
Kom ihåg request endast vid did not start ss ?? eller skickad dmp fil till mig,
onken65@hotmail.com.
Om ni ska ha request efter 20,00. Då får ni vara beredda vid 23.40 ungefär. Då är jag hemma igen"

Har hasse skrivit under tråden Request.
www.jis.se - The Driver
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Imål! gick helt okej!
Förutom att när jag satt och läste kommentarerna efter ss8 så hängde sig datorn :?

men allt hann sparas som tur var.. både replayen och tiden :)
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Re: Request

Post by Kenneth Nyström »

Anders Jonsson wrote:"Om ni ska ha request idag så får ni vänta till ca 18.00. Har rast mellan 18-20
Då har jamig laptopen och kan skicka request.
Kom ihåg request endast vid did not start ss ?? eller skickad dmp fil till mig,
onken65@hotmail.com.
Om ni ska ha request efter 20,00. Då får ni vara beredda vid 23.40 ungefär. Då är jag hemma igen"

Har hasse skrivit under tråden Request.
tack anders! hade missat att han skrivit det
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

pust, flås, flämt....

SATAN vad kass setup jag hade...
men kom imål och ligger på poängplats.
hade jag inte klippt en åskådare i yttern på SS5 (tror jag det var) så hade jag nog fått nån placering bättre.

riktigt svårt rally och aldeles för feg inledning.
nu höll jag på att köra bort mig ändå mot slutet med flera snurrar (dålig bromsinställning och rent ut sagt ostabil bil) och en hel del "aha" upplevelser som höll på att sluta med förskräckelse.
men imål kom jag och om ingen kör snabbare ikväll så blir det mitt 3e poäng rally i rad.
måste ju hålla sponsorer och teamchef någorlunda nöjda iaf.

nästa tävling blir det grus och tills dess skall jag slipa setup så jag kan ha en chans att hänga med ännu bättre.
det är inget fel på den nya bilen iallafall.
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

ok, så jag blev sist i klassen av de som kom imål och fick spö av en volvo..
men det är 3e tävlingen i rad jag tar poäng och den bästa placeringen hittils!
nu skall vi bara fortsätta såhär för nu är det riktigt roligt :)
Peter Sandberg
Posts: 104
Joined: 2007 Jan 02 12:45 am

Post by Peter Sandberg »

Grattis alla fortåkare. Är själv inne i en svacka kan man säga även om jag visste att det skulle gå dåligt på just det här rallyt för jag hatar de sträckorna. Om man bara fick till samma känsla som man har i peugeot 206an i de nyare wrc bilarna...
User avatar
Torbjörn Eriksson
Posts: 344
Joined: 2009 Jul 22 7:27 pm

Post by Torbjörn Eriksson »

resultat lista mailad till hasse :)
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Peter Sandberg wrote:Grattis alla fortåkare. Är själv inne i en svacka kan man säga även om jag visste att det skulle gå dåligt på just det här rallyt för jag hatar de sträckorna. Om man bara fick till samma känsla som man har i peugeot 206an i de nyare wrc bilarna...
Hej Peter

Jag är beredd att hålla med dig angående väghållningen på de nyare bilarna. Det var bättre förr som man brukar säga. Frågan är vad det beror på,lite har nog med effekten att göra men mycket ligger nog i de aktiva diffarna som var förr. tycker att de har lite bus för sig här och där.

//Christer
Christer Vestlund
Better flat out than safety
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Är skönt att se att Vestlund & Nordins försvarade Gagnefs kommun när varken jag eller Herr Berglind lyckades dra våra strån till stacken !
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Tack för denna gång alla RBR are
Attachments
rbr_022.jpg
rbr_022.jpg (50.41 KiB) Viewed 10954 times
Christer Vestlund
Better flat out than safety
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Det är bara att gratulera asfaltsChrister till ännu en seger, jag hade rena rötan som tog mej till bronset i wrc, annars var det najs fajt med Nordins....
Post Reply