10/3 Härjedalsbrickan - Hälsingeserien

Samlingsrubrik för dessa serier

Moderators: Kenneth Nyström, Chris Nyström, Fredrik Wengberg

Carl Eriksson
Posts: 111
Joined: 2010 Apr 08 8:46 pm

Re: ...

Post by Carl Eriksson »

Kenneth Nyström wrote:
Carl Eriksson wrote:
Kenneth Nyström wrote:dax för en repriskontroll! topp 5 i varje klass lägger upp repriser! mailas till mig, även vilken plats ni har bilarna på! nystrom72@hotmail.com

gör det så fort som möjligt! men ger er en vecka att lägga upp!
Har aldrig gjort det innan.. hur gör man? :)

i burnsmappen har du en mapp som heter replays, där finns alla repriser. Leta efter dom som heter tm_Härjedalsbrickan_00 , tm_Härjedalsbrickan_01 osv

du kan antingen göra en rarfil av alla fyra eller skicka dom som dom är.
skriv även vilken slot bilen ligger på i spelet.
Det finns ingen mapp i mappen som heter replays.. absoult inget jag försöker sticka under stolen med, men vet inte vad jag ska göra.. :/ blev riktigt jobbigt nu.. vet att jag letade efter den mappen innan jag gjorde en ominstallation (ett år tillbaka) men hittade den inte då heller.. :/
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Re: ...

Post by Kenneth Nyström »

Carl Eriksson wrote:
Kenneth Nyström wrote:
Carl Eriksson wrote: Har aldrig gjort det innan.. hur gör man? :)

i burnsmappen har du en mapp som heter replays, där finns alla repriser. Leta efter dom som heter tm_Härjedalsbrickan_00 , tm_Härjedalsbrickan_01 osv

du kan antingen göra en rarfil av alla fyra eller skicka dom som dom är.
skriv även vilken slot bilen ligger på i spelet.



Det finns ingen mapp i mappen som heter replays.. absoult inget jag försöker sticka under stolen med, men vet inte vad jag ska göra.. :/ blev riktigt jobbigt nu.. vet att jag letade efter den mappen innan jag gjorde en ominstallation (ett år tillbaka) men hittade den inte då heller.. :/

har aldrig hört det bekymmret förut. nån annan som hört om detta?

det blir inga tillägg denna gång om man genat mer än tillåtet, men dock en varning. men åker man dit vid nästa kontroll så är man utesluten från rallyt!

ej inskickade repriser blir en varning!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Carl Eriksson
Posts: 111
Joined: 2010 Apr 08 8:46 pm

Post by Carl Eriksson »

okej, tack! men ska jag skicka något bevis på att den inte finns eller hur ska jag göra? Antar att detta lär komma upp fler gånger och då ryker jag ju dit :/
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Försök med att visa dolda filer och mappar så kanske den dyker upp.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Har du den inte här??
Attachments
repriser.JPG
repriser.JPG (6.92 KiB) Viewed 4228 times
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Nu vet jag inte vilket operativsystem du kör med Carl, men jag hittade inte heller mina replays från början, jag har Vista, men det löste Erik Persson åt mig. Eftersom jag inte har installerat spelet som administratör(klantig som man är), så hamnar inte alla filer under SCiGames/Richard Burns Rally. En del såsom replays, setuper, physics till exempel hamnar på ett annat ställe. Om man går in i mappen Richard Burns rally och tittar uppe i meny-raden finns det en knapp där det står kompabilitetsfiler. Då hamnar man bland administratörsfilerna, och där finns iaf min mapp med replays.
Carl Eriksson
Posts: 111
Joined: 2010 Apr 08 8:46 pm

Post by Carl Eriksson »

Leif Backlund wrote:Nu vet jag inte vilket operativsystem du kör med Carl, men jag hittade inte heller mina replays från början, jag har Vista, men det löste Erik Persson åt mig. Eftersom jag inte har installerat spelet som administratör(klantig som man är), så hamnar inte alla filer under SCiGames/Richard Burns Rally. En del såsom replays, setuper, physics till exempel hamnar på ett annat ställe. Om man går in i mappen Richard Burns rally och tittar uppe i meny-raden finns det en knapp där det står kompabilitetsfiler. Då hamnar man bland administratörsfilerna, och där finns iaf min mapp med replays.
Tack för hjälpen! hoppas kunna hitta den nu! :) (inte speldatan nu så har inte hunnit kolla än) men tack för hjälpten alla som försökt! :)
Post Reply