Kalender Scandinavian A8 Cup

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Kan du inte få nogon annan til og requeste for deg da ??
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Tommie Lindberg wrote:Det blev lite dumt det här, blev i sista stund tillfrågad att följa med till Finland i helgen, och det tackar man ju såklart inte nej till!! :D
Så om ni skulle behöva reset kan jag inte ta hand om dessa förräns på måndag när jag kommer hem igen, hoppas det går bra för alla.
Har förlängt tävlingen med 2 dagar, så ni kan köra fredag 29/7 till torsdag 4/8.
:x jag tycker att du ska tacka nej och va en god kamrat med oss andra som inte har en så förbaskad tur :lol: :lol:
Jag va där -95 och lever på det än, det är helt sjukt va fränt det va att se dom på nära håll. Det är en helt annan attack på grus än på snö. Första dagen så hörde man knappt när bilarna kom, sista dagen så lät det som det va världskrig i skogen. Jäklar så dom hade lagt på bränsle/tändning/turbotryck :twisted:
Hellre dö än fega
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Oyvind Andersen wrote:Kan du inte få nogon annan til og requeste for deg da ??
Problemet är ju att det måste göras från mitt konto eftersom jag lagt upp tävlingen. Men har gett mina inloggningsuppgifter till Micael, hoppas han har tid att fixa eventuella requests.
Micael Eriksson wrote: :x jag tycker att du ska tacka nej och va en god kamrat med oss andra som inte har en så förbaskad tur :lol:
Jag va där -95 och lever på det än, det är helt sjukt va fränt det va att se dom på nära håll. Det är en helt annan attack på grus än på snö. Första dagen så hörde man knappt när bilarna kom, sista dagen så lät det som det va världskrig i skogen. Jäklar så dom hade lagt på bränsle/tändning/turbotryck :twisted:
Haha, så goda kamrater är vi inte :P :lol: :lol: Ska bli så jävla fränt, jämnt liiite hypad man varit de senaste dagarna :D :D
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Supert :D
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Lagt upp deltävling 2 Arctic Lapland Rally oxå. Password: hirvonen

Uppdelat på 2 etapper, observera att leg 1 avslutas sön 14/8 kl 11.59 och etapp 2 börjar samma dag kl 12.01. Detta för att man ska ha lika lång tid på sig på bägge etapperna.
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Deltävling 3, South Swedish Rally, ligger nu uppe på pluginet. Password: flodin

12 SS uppdelat på 2 etapper. Inget krångel med etappmål mitt på dan den här gången, etapp 1 Fre 26/8 till Sön 28/8. Etapp 2 Mån 29/8 till Ons 31/8.

Har även lagt upp ett kort grustest så ni kan testa bilarna före sommarsäsongen.
Edit: Kanske skulle skriva ut lösen till testet oxå... :roll: ljungby är det iaf.
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Når åpnes Rally Grimstad da ??
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Ber om ursäkt, var meningen att jag skulle lägga upp det igår, men det kom annat emellan. :oops:
Här är tävlingen iaf.
Password: mikkelsen
Lagt till några dagar extra så hoppas jag alla hinner köra ändå.
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Deltävling 5 ligger uppe, Vanajanlinna Ralli , och startar på fredag. Password: latvala
Årets kortaste tävling med endast 6 sträckor, så här gäller det att vara på tårna från början om man vill vara med och slåss om pallplaceringarna. Fuktig start som övergår till regn mot slutet.
I och med det passerar vi också halvvägs av säsongen. Lycka Till :!:
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Snapphanerallyt ligger uppe på pluginet, drar igång på fredag morgon.
Grusrally på 8 sträckor, lite varierande väder.
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Snapphanerallyt ligger uppe på pluginet, drar igång på fredag morgon.
Grusrally på 8 sträckor, lite varierande väder. Lycka Till !
Password: sandell
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Rally Stavanger ligger uppe på pluginet.
Asfaltrally med mestadels torra fina vägar. Lite fuktigt mot slutet, så håll koll på däckvalen!
Password: ostberg
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Ny tävling i Stavanger, provar med ett heltorrt rally den här gången. Samma password som förra tävlingen.
Länk
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Uusikaupunki Ralli ligger uppe på pluginet. Lösen: hanninen
Grusrally som avslutas med en asfaltssträcka, dock utan möjlighet att byta däck. 7 sträckor. Lycka Till !
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Finaltävlingen KMK-Trofén är upplagd på pluginet. Lösenord: andersson
11 sträckor med grusunderlag. Observera att det är en tvådagarstävling :!:
Lycka Till !
Post Reply