A8 Cup Vanajanlinna Ralli

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
Post Reply
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

A8 Cup Vanajanlinna Ralli

Post by Tommie Lindberg »

Har nu rullat igång, se kalendertråden för länk till tävlingen och password.
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

helvete hvor ledsen man blir, alt gikk bra til det var 3 svingar kvar, da la skiten seg ned på skrivebordet, og åt skogen gikk det :(
Man får jo faen ingen omstart heller her :( :( :(
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Oyvind Andersen wrote:helvete hvor ledsen man blir, alt gikk bra til det var 3 svingar kvar, da la skiten seg ned på skrivebordet, og åt skogen gikk det :(
Man får jo faen ingen omstart heller her :( :( :(
Jäkla otur Oyvind. :evil: :evil:
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

låter som Carlos Sainz när han bara behövde komma i mål för att vinna VM (1998 tror jag det var) och bilen stannade typ 200m från mållinjen...
alla mins väl när carlos var riktigt förbannad och skickade hjälmen i bakrutan på corollan...

Mäkinen hade ju brutit tidigare, men vann VM ändå pga att sainz inte kom imål.

User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Andreas Karlsson wrote:låter som Carlos Sainz när han bara behövde komma i mål för att vinna VM (1998 tror jag det var) och bilen stannade typ 200m från mållinjen...
alla mins väl när carlos var riktigt förbannad och skickade hjälmen i bakrutan på corollan...

Mäkinen hade ju brutit tidigare, men vann VM ändå pga att sainz inte kom imål.

Ja det kommer man ju ihåg.lol
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

2x CTD under loading av ss2, så der ender mitt rally. Når jeg i tillegg kjørte meg bort og gjorde en eller to looper for mye på ss1 er ikke dette noe rally for historiebøkene :smt101
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Gert Pettersson
Posts: 96
Joined: 2009 Mar 21 6:19 pm

Post by Gert Pettersson »

Jag gjorde en dålig SS1 men ändå 5a (då)
SS2 ledde jag när jag slog i ett träd voltade frmlänges ut på sidan och rullade in på vägen i rätt riktning :shock:
Kom i mål med rätt stukad bil fick en tid på 2,14 och när jag tryckte Enter for jag ut på skrivbordet :))
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Ja, tyvärr verkar många ha problem med att komma förbi SS2, inklusive mig själv. Kommer ihåg så här i efterhand att det varit strul med just den sträckan förut i regniga förhållanden. :evil:
Så jag kan bara beklaga till er som har problem.
Roger Hillström
Posts: 196
Joined: 2008 Apr 07 3:39 pm

Post by Roger Hillström »

Gick att köra med RichardBurnsRally.exe och som administratör under windows 7.....jag kör alltid annars med RichardBurnsRally_SSE.exe men de funka inte för mej....tråkigt när de strular såhär för flera stycken
Roger Hillström
Posts: 196
Joined: 2008 Apr 07 3:39 pm

Post by Roger Hillström »

Kan de vara så att alla som kommit förbi SS2 kör med RichardBurnsRally.exe eller är det bara tillfälligheter som avgör om man kommer in tro
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Resultaten kommer dröja några dagar, då jag precis flyttat och skaffat ny dator. Och dessutom slarvat bort kablarna till externa hårddisken :roll: :lol: Så jag kan inte föra över något till nya datorn ännu.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Roger Hillström wrote:Kan de vara så att alla som kommit förbi SS2 kör med RichardBurnsRally.exe eller är det bara tillfälligheter som avgör om man kommer in tro
Jag har altid startat med denna o aldrig haft problem på den ss.
Attachments
rbr.JPG
rbr.JPG (1.63 KiB) Viewed 10914 times
User avatar
Gert Pettersson
Posts: 96
Joined: 2009 Mar 21 6:19 pm

Post by Gert Pettersson »

Tommie Lindberg wrote:Ja, tyvärr verkar många ha problem med att komma förbi SS2, inklusive mig själv. Kommer ihåg så här i efterhand att det varit strul med just den sträckan förut i regniga förhållanden. :evil:
Så jag kan bara beklaga till er som har problem.

Jag hade bara ett problem att jag voltade framlänges och landade på vägen.
Jag gick i mål och hade en tid på 2,14 Men när jag tryckte på enter så försvann hela spelet :shock:
Post Reply