Jordan Rally 8/4-13/4

Den stora serien som körs på tjeckiska pluginet

Moderator: Tommie Lindberg

User avatar
Tony Bergqvist
Posts: 142
Joined: 2008 Apr 06 2:03 pm

Post by Tony Bergqvist »

gick inget bra för mig .. vart någe lustigt när ja ladda ss 1 .. tog typ 2 min sen när ja åkte iväg så va det inget som stämde .. kändes som A8 va bakhjulsdriven så ja rulla ganska omgående o sen vart det besök i en buske o då va det slut ..
Tony Bergqvist

Team Rookie Racing
User avatar
Dennis Hernehult
Posts: 263
Joined: 2007 Jan 01 5:10 pm

Post by Dennis Hernehult »

ss2 in i träd vill eventuellt byta klass nästa rally om någon är sugen
_\|/__\|/__\|/_Dennis_\|/__\|/__\|/_
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

tog slut på ss 1. Värdelöst o köra med ratt utan force feedback. Nu tar ja break o plockar bort ratten. Ses senare i år. hej :wink:
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

Hasse Onkamo wrote:tog slut på ss 1. Värdelöst o köra med ratt utan force feedback. Nu tar ja break o plockar bort ratten. Ses senare i år. hej :wink:
Haha, jag har ju jämt kört UTAN force feedback, fram tills igår.. =)
// Jim Hjerpe
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Ja då var detta rallyt slut, gick kanon bra på dom 6 första med pb på samtliga, sen tog det tvärstopp på ss 7, Körde upp mej från 14 till 7 innandet tog slut.
Urban Henriksson
Posts: 32
Joined: 2009 Jan 16 12:01 am

ÄNTLIGEN

Post by Urban Henriksson »

Tog mig i mål till slut.tog det mycket försiktigt.och det är så jag ska köra om det ska bli några poäng i s2000.
Roger Hillström
Posts: 196
Joined: 2008 Apr 07 3:39 pm

Post by Roger Hillström »

Kom imål i 1600 klassen....men gick lite för sakta idag....ligger 4:a klassen just nu.....så man får väl hoppas att vi kan få lite poäng iaf
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Det här rallyt glömmer jag gärna, låg trea i S1600 när jag klantade till det på SS16. Det vart en tio varvs rullning med cfh som avslutning.
Kunde inte laga bilen helt sen på service så jag tog det lugnt till mål med en 6:e plats i klassen.......lite poäng blir det väll men det hade varit fint med en pallplats....det är bara att bryta ihop och komma igen i nästa :D
Hellre dö än fega
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

......

Post by Kenneth Nyström »

Eländet började på SS1 med en rull, fick dras med skadorna ända till etappmålet... tappade ca 1.30 min

startade första sträckan på andra etappen med en trädvisit, kunde inte laga allt.... men i andra servicen kunde jag laga det mesta...trodde jag =)


när jag startade sträckan efter servicen så var alla skador kvar, kylaren läckte och bilen drog åt alla håll =(

snacka om antiklimax!!!


men fick förhoppningsvis ihop några poäng till laget ändå...
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Tommi Mäkinen
Posts: 40
Joined: 2010 Mar 02 3:14 pm

Post by Tommi Mäkinen »

Jordan was good rally for me, i was 2nd in s2000 class, stefan spisak was very fast! congratulations to all the Finns and Swedes! :D :D
Post Reply