WCN 2012

Den stora serien som körs på tjeckiska pluginet

Moderator: Tommie Lindberg

Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Vilka är det som ska skicka in repriser, är det topp fem i varje klass på varje sträcka eller kommer dom som har hand om serien att meddela mig när just jag ska skicka in repriser?
Skulle ju inte vara så kul om man blir diskad bara för att man inte skickat in repriser.
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Såvitt jag kan läsa mig till i reglerna ska arrangören meddela vilka som ska skicka repriser. Antar att det kommer upp på deras hemsida, så håll lite koll där ifall erat namn dyker upp.
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Kan köra N4 om det är lugnt? Vad jag fattat så är det ingen från SWE som kör det :)
// Brodin
Real: Vovlo 940 VOC
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Det blir du och Hasse nu då :D Fyll i dina uppgifter i dokumentet på förra sidan så skickar jag din anmälan också :wink:
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Om någon vill ta min plats i S1600 klassen så går det bra.
Kalle Kronkvist
Posts: 111
Joined: 2008 Feb 27 9:21 pm

Post by Kalle Kronkvist »

Faan vad jag hatar Mitsun jag tävlar med. Sladda in i en reklamskylt på sweet lamb o fick åka 2,5 ss med trasig diff...så känslig bil att man bara kan åka safe för annars e man ju alltid PÅ nåt =)
Finns väl ingen möjlighet o byta klass under pågående säsång va?

Lycka till ni andra!
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Kalle Kronkvist wrote:Faan vad jag hatar Mitsun jag tävlar med. Sladda in i en reklamskylt på sweet lamb o fick åka 2,5 ss med trasig diff...så känslig bil att man bara kan åka safe för annars e man ju alltid PÅ nåt =)
Finns väl ingen möjlighet o byta klass under pågående säsång va?

Lycka till ni andra!
Ta en annan A8 bil Kalle. Celican är väl ok
User avatar
Tony Bergqvist
Posts: 142
Joined: 2008 Apr 06 2:03 pm

Post by Tony Bergqvist »

vart utslängd när ja skulle ladda ss2 .. körde den ss innan racet o då gick det bra ?? Falstone 2 är det .. Mattias Stigh vart med utkastad andra gången den ss gick alltså ss6 .. jävla skit ..
Tony Bergqvist

Team Rookie Racing
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Tony Bergqvist wrote:vart utslängd när ja skulle ladda ss2 .. körde den ss innan racet o då gick det bra ?? Falstone 2 är det .. Mattias Stigh vart med utkastad andra gången den ss gick alltså ss6 .. jävla skit ..
Är det WCN rally uppe nu ??
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Ulf Carlsson wrote:
Tony Bergqvist wrote:vart utslängd när ja skulle ladda ss2 .. körde den ss innan racet o då gick det bra ?? Falstone 2 är det .. Mattias Stigh vart med utkastad andra gången den ss gick alltså ss6 .. jävla skit ..
Är det WCN rally uppe nu ??
Tony prova att skicka en request och se om du kan få en omstart och köra vidare. Jag blev också utslängd innan Falstone II i förr förra tävlingen i WCN. Men jag skickade en request och fick starta om och då fungerade det.

Ja Ulf, Rally New Zeeland, http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 84440df878, dag 1 stänger idag kl. 23:59. Hoppas du hinner köra :D
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Tobias Hult wrote:
Ulf Carlsson wrote:
Tony Bergqvist wrote:vart utslängd när ja skulle ladda ss2 .. körde den ss innan racet o då gick det bra ?? Falstone 2 är det .. Mattias Stigh vart med utkastad andra gången den ss gick alltså ss6 .. jävla skit ..
Är det WCN rally uppe nu ??
Tony prova att skicka en request och se om du kan få en omstart och köra vidare. Jag blev också utslängd innan Falstone II i förr förra tävlingen i WCN. Men jag skickade en request och fick starta om och då fungerade det.

Ja Ulf, Rally New Zeeland, http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 84440df878, dag 1 stänger idag kl. 23:59. Hoppas du hinner köra :D
Aj fan hinner inte göra det, missade det helt.
Kalle Kronkvist
Posts: 111
Joined: 2008 Feb 27 9:21 pm

Post by Kalle Kronkvist »

åkte ut innan ss2 med...lite komiskt,crashar jag inte så kastar spelet ut mig,men bara o ta nya tag på etapp 2 o få mindre strafftid=)
Post Reply