Riktiga svenska sträckor m.m.

Nya eller gamla sträckor / texturer
Post Reply
Tommy Hamreus
Posts: 117
Joined: 2007 Jan 01 2:26 pm

Riktiga svenska sträckor m.m.

Post by Tommy Hamreus »

Jag har mycket seriösa projekt till rbr, har lagt ner ganska mycket tid på förarbetet. Främst kommer jag göra nya svenska sträckor från verkliga livet. Nya svenska noter med min gamla kartläsare som nu mer läser åt farsan. Inget fel på dom jag gjorde med Erik men jag kan säga att dessa blir mycket mer avancerade ;-) sen farsans Vauxhall astra med en fysik jag personligen tycker känns väldigt likt att åka framhjulsdrivet. Tänkte höra om det finns någon här som skulle vilja hjälpa med vissa detaljer?

Behöver verkligen någon som kan lite om 3d typ 3dsmax.. Finns mycket annat också och då gärna någon som också har erfarenhet av rally på riktigt.

hamreus@live.se

Hoppas det finns intresse.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: Riktiga svenska sträckor m.m.

Post by Hasse Onkamo »

Tommy Hamreus wrote:Jag har mycket seriösa projekt till rbr, har lagt ner ganska mycket tid på förarbetet. Främst kommer jag göra nya svenska sträckor från verkliga livet. Nya svenska noter med min gamla kartläsare som nu mer läser åt farsan. Inget fel på dom jag gjorde med Erik men jag kan säga att dessa blir mycket mer avancerade ;-) sen farsans Vauxhall astra med en fysik jag personligen tycker känns väldigt likt att åka framhjulsdrivet. Tänkte höra om det finns någon här som skulle vilja hjälpa med vissa detaljer?

Behöver verkligen någon som kan lite om 3d typ 3dsmax.. Finns mycket annat också och då gärna någon som också har erfarenhet av rally på riktigt.

hamreus@live.se

Hoppas det finns intresse.
Kul att du har vakna till liv igen Tommy. Det finns några här som kan det där som du söker. Hoppas dom ställer upp o hjälper till. Hoj :wink:
SwedishRacing
Posts: 165
Joined: 2012 May 10 4:17 pm

Post by SwedishRacing »

Ska bli riktigt kul med svenska sträckor :) Men synd nog så kan jag inte ett skit av de programmen :( ... Annars hade jag hjälpt till :)
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

Välkommen tillbaks Tommy, Nu hoppas vi du får lite tid att köra ibland också så man kan bli ännu mer frånåkt ;)

ja, frånåkt när jag börjar köra igen då.

vad gäller hjälp så kan jag inget personligen men som Hasse sa så finns det folk som är kunniga här.

ex Robert som ju gjorde volvon och Fiesta ST.
Tommy Hamreus
Posts: 117
Joined: 2007 Jan 01 2:26 pm

Post by Tommy Hamreus »

Tackar! Men inte lär du bli ifrån åkt :) och angående 3d så är det långt ifrån så avancerat som att göra en bil. Skulle ni veta någon som kan lite 3d får ni gärna be den att kontakta mig. Det är så lite som fattas men jag klara det inte själv. :roll:
Linus Norén
Posts: 119
Joined: 2011 Feb 03 7:52 pm

:)

Post by Linus Norén »

hejhej! kul med lite nya svenska sträckor osv! jag kan gärna hjälpa till med lite om det behövs, kan btb väldigt bra nu efter mycket träning xd så kan hjälpa med det mesta dvs Photoshop(texture), göra hus och liknande 3d saker och ja något i btb om det är något :)
Tommy Hamreus
Posts: 117
Joined: 2007 Jan 01 2:26 pm

Post by Tommy Hamreus »

Hej, det låter kanon :) Kanske har du msn?
Linus Norén
Posts: 119
Joined: 2011 Feb 03 7:52 pm

Post by Linus Norén »

Post Reply