Rally irl

Allt som inte har med spelet att göra
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Peter/ japp! :D
Christoffer Jacobsson
Posts: 22
Joined: 2007 Jan 03 12:20 pm

Post by Christoffer Jacobsson »

Man får tacka för grattulationerna!
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

Nån som ska till Rally Xplosion i västerås ihelgen?, själv ska man ditt både lördag och söndag (tror jag) skulle vara kul och se om man kanske skulle kunna träffa på några andra rbr nördar där :D
//Mackan
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

tyvärr inte :/, för vi måste förbereda för vårat eget rally, den 28/10 en söndag! då är det rally tävling i lilla eksjö, som ligger mittimellan jönlping och hultsfred. 15km sp och 45 totalt, allt går på ränneslätt, där ränneslättsloppet går denna helgen :), om ni vill ha mer info, skriv bara. ps, Lennartsson(stavas) kommer åka föråkare i en 240. finns det mycket fränare?, svar nej =). hjärtligt välkommna

edit, glömnde ju det viktigaste, tävlingen börjar klockan 11.00 :)
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Kim Gustafsson wrote:ps, Lennartsson(stavas) kommer åka föråkare i en 240. finns det mycket fränare?, svar nej =).

Det finns fränare grejor :wink: Johan Nilsson i sin 242 släggräser! Kan tillägga att han går att skåda i Vedum nu på söndag, snackade med honnom igår och han är riktigt laddad. Det är också så att ens pappa har köpt i present av Johan att hans son ska få åka med i tävlingen, blöja på säger jag, han har skrämt folk förr!

In Car länk, Fridaspecialen, asfalt:
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Marcus Strand wrote:
Kim Gustafsson wrote:ps, Lennartsson(stavas) kommer åka föråkare i en 240. finns det mycket fränare?, svar nej =).

Det finns fränare grejor :wink: Johan Nilsson i sin 242 släggräser! Kan tillägga att han går att skåda i Vedum nu på söndag, snackade med honnom igår och han är riktigt laddad. Det är också så att ens pappa har köpt i present av Johan att hans son ska få åka med i tävlingen, blöja på säger jag, han har skrämt folk förr!

In Car länk, Fridaspecialen, asfalt:
Marcus Det är ju så att om man bor tex i Skåne/Småland så får man se vissa förare o i ditt område vissa förare Hos oss är Henke Lennartsson en riktig sladdkung, tyvärr så är han lite slö med sitt 940 bygge så denna säsong har jag inte sett honom in aktion :( Jag har sett filmen innan o Johan värkar väldigt duktig på asfalt... ja på grus me :!:
Är man ute i skogen så får man sina egna favoriter o det är väll bra...

Någon som ska till Bilsport Cupen 27/10 :?: David Pettersson och Kastenman m.fl ska köra OJ glömde att Gullabo ska köra också :D
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

tänk om fler kunde åka sådär på asfalt :D :D :D
//Mackan
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

jaså du ska te Vedum Strand,ja va grymt sugen men hade så långt dit ;/ ska åka på NGK master (FR) istället,blir o va funktionär och springa fram o fråga om de är ok te , Daniel Wall,Mats Jonsson,PG andersson och många mer kändisar
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

bara tvungen att skicka in 2 videoklipp på DANIEL WALL , folkrace kungen kallas han också !





User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

fy för bbrc finalen, kan man göra en tävling knöligare och svårare och förstå infomatisionen?
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

vedum på söndag?

fan, skulle gärna åkt dit och kikat men har inget sätt att ta mig dit...
men Strand, du bor ju lokalt, vad säger du om att ta med en passagerare?
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Andreas Karlsson wrote:vedum på söndag?

fan, skulle gärna åkt dit och kikat men har inget sätt att ta mig dit...
men Strand, du bor ju lokalt, vad säger du om att ta med en passagerare?
Ja du! Pappa ska åka senare, jag åker tidigt eftersom jag ska åka själva tävlingen...

Ang favoriter, jo så är det alltid! Jag bara la fram det eftersom Nilsson är en av mina strora favoriter lixom din Lenartsson 8)
Johan Kempe
Posts: 59
Joined: 2007 Jan 02 3:59 pm

Post by Johan Kempe »

Jag tycker att ni verkilgen ska åka till min hemby Vedum på söndag.För mig är detta som lilla julafton :D 2 fina sträcker som körs 2 gånger. Framförallt sträcka 2,4 finns en del fina åskådarplatser där man ser bilarna en bra bit.

Välkommna !!
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Johan Kempe wrote:Jag tycker att ni verkilgen ska åka till min hemby Vedum på söndag.För mig är detta som lilla julafton :D 2 fina sträcker som körs 2 gånger. Framförallt sträcka 2,4 finns en del fina åskådarplatser där man ser bilarna en bra bit.

Välkommna !!
Kan också säga att sträckorna är fina, kul rally dessutom och mycket uppskattat av förare som publik. Brukar bjudas på mycket fin åkning, ta till exempel för två årsen då Matti Johansson åkte snabbare än Leif Pettersson i en Saab 900 Grupp H!!! Sen hamnade ifs matti i ett dike, dock inga skodor men så halt att han inte kom upp.
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Marcus Strand wrote:
Johan Kempe wrote:Jag tycker att ni verkilgen ska åka till min hemby Vedum på söndag.För mig är detta som lilla julafton :D 2 fina sträcker som körs 2 gånger. Framförallt sträcka 2,4 finns en del fina åskådarplatser där man ser bilarna en bra bit.

Välkommna !!
Kan också säga att sträckorna är fina, kul rally dessutom och mycket uppskattat av förare som publik. Brukar bjudas på mycket fin åkning, ta till exempel för två årsen då Matti Johansson åkte snabbare än Leif Pettersson i en Saab 900 Grupp H!!! Sen hamnade ifs matti i ett dike, dock inga skodor men så halt att han inte kom upp.
då kan man säga att han körde för mottot "allt eller inget" :lol:
Post Reply