Inbjudan Ekratten
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
- Baril Ignatius
- Erik Persson
-
-
Jag fick börja om från början på min request? skulle ha startat SS6 annars, hur blir det såErik Persson wrote:Begär request så får du fortsätta där du var.Kristian Berglind wrote:Hamnade på skrivbordet när falstone 2 laddade.
Tack för rolig tävling så långt
// Jonte
www.jis.se - The Driver
- Chris Nyström
Började lite osäkert detta rally tabbade mig på de 3 första sträckorna snurrningar och lättare avåkningar, men sedan sänkte jag tempot något och hittade rytmen, kanske lite för safe på asfalten tappade ju över 20sekunder på första asfalt sträckan!
men men jag är i mål och en andra plats hitills är helt OK
men men jag är i mål och en andra plats hitills är helt OK
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"
citat av: Per Eklund
www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
www.cnmotorsport.se
Toyota Corolla WRC
-
......
jaha olustigt men varför inte ha cant resume urbockad? grabben körde om efter att åkt ur vid laddningen av ss6, körde 5 SS igen och samma sak vid SS6...såg ut som han hade grejjat 2a platsen,,,,
blev så sent så jag sket i det också för man har inte tid....tråkigt men bocka ur den nästa gång som tar det mindre tid!!
blev så sent så jag sket i det också för man har inte tid....tråkigt men bocka ur den nästa gång som tar det mindre tid!!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!
citat : Sten-Ove Olsson
citat : Sten-Ove Olsson
- Erik Persson
Re: ......
Ja, men missar kan vi göra allihop. Att missa att klicka ur den bocken är väl mänskligt? Har skett i ett rally under säsongen.Kenneth Nyström wrote:jaha olustigt men varför inte ha cant resume urbockad? grabben körde om efter att åkt ur vid laddningen av ss6, körde 5 SS igen och samma sak vid SS6...såg ut som han hade grejjat 2a platsen,,,,
- Chris Nyström
jag har oxå missat det någon gång i ewrcl..... lite för lätt att glömma bort den tyvärrErik Persson wrote:Ja, men missar kan vi göra allihop. Att missa att klicka ur den bocken är väl mänskligt? Har skett i ett rally under säsongen.Kenneth Nyström wrote:jaha olustigt men varför inte ha cant resume urbockad? grabben körde om efter att åkt ur vid laddningen av ss6, körde 5 SS igen och samma sak vid SS6...såg ut som han hade grejjat 2a platsen,,,,
www.cnmotorsport.se
Toyota Corolla WRC
www.cnmotorsport.se
Toyota Corolla WRC
- Clarence Blom
OJ-OJ...vad tajt det var. Stort sett lika inför 6:e med Nordins och lite efter Strand inför sista.Nordin dånar av....Serien klar. På sista var det halt som fanken men efter första splitten ökas tempot och även totalsegern kunde räddas. Puhhh...
Roligt att få vinna ett rejs med C4:an oxå, vi har inte riktigt kommit överens. En eloge till Strand som har bra fart med sin 03:a.
Nästa gång är det din tur Nordins..??
Roligt att få vinna ett rejs med C4:an oxå, vi har inte riktigt kommit överens. En eloge till Strand som har bra fart med sin 03:a.
- Attachments
-
- C4 gul.jpg (35.54 KiB) Viewed 8992 times
- Tomas Nordins
Grattis Blom, Det blir till att ta nya tag nästa säsong.Clarence Blom wrote:OJ-OJ...vad tajt det var. Stort sett lika inför 6:e med Nordins och lite efter Strand inför sista.Nordin dånar av....Serien klar. På sista var det halt som fanken men efter första splitten ökas tempot och även totalsegern kunde räddas. Puhhh...
#72 Tomas Nordins
Team Ruka Djur�s
Team Ruka Djur�s
-
de e lungt, de e ju bara ett spel, men då vet ja att de va en bock som fattades, tänkte om de va jag som gjort något galetErik Persson wrote:Ja, men missar kan vi göra allihop. Att missa att klicka ur den bocken är väl mänskligt? Har skett i ett rally under säsongen.Kenneth Nyström wrote:jaha olustigt men varför inte ha cant resume urbockad? grabben körde om efter att åkt ur vid laddningen av ss6, körde 5 SS igen och samma sak vid SS6...såg ut som han hade grejjat 2a platsen,,,,
// Jonte
www.jis.se - The Driver
-
- Marcus Strand
Ett rally som var riktigt kul!
Var friktansvärt kul att köra när det var så jämt i toppen. Jag försökte pressa gammel Forden en del och ibland lite för mycket men inga grova missar men en del kriser kan ja lova. Men har man inte haft en enda kris i ett rally har man kört för långsamt.
Inför sista var det nervöst, skulle man lyckas kamma hem totalsegern? Skulle vara kul att totalvinna i en 03a. Efter först spliten så hade jag Clarence 0,5 sek efter mig, jag fortsatte i samma tempo och på split 2 var jag redan efter men hade så det räckte till att vinna, försökte öka lite men Clarence måste ha hittat dem rätta spåren emot slutet och var hela 1,4 sek före mig imål så slutade på en andra plats 0,5 sek efter.
Själv är jag riktigt nöjd, men grymmt åkt av Clarence på sista sträckan! Bara att lyfta på hatten för den körningen och till er andra som placerade sig på pallen i detta rally.
Ser fram emot en ny säsong, dock får vi se i vilken klass.
Var friktansvärt kul att köra när det var så jämt i toppen. Jag försökte pressa gammel Forden en del och ibland lite för mycket men inga grova missar men en del kriser kan ja lova. Men har man inte haft en enda kris i ett rally har man kört för långsamt.
Inför sista var det nervöst, skulle man lyckas kamma hem totalsegern? Skulle vara kul att totalvinna i en 03a. Efter först spliten så hade jag Clarence 0,5 sek efter mig, jag fortsatte i samma tempo och på split 2 var jag redan efter men hade så det räckte till att vinna, försökte öka lite men Clarence måste ha hittat dem rätta spåren emot slutet och var hela 1,4 sek före mig imål så slutade på en andra plats 0,5 sek efter.
Själv är jag riktigt nöjd, men grymmt åkt av Clarence på sista sträckan! Bara att lyfta på hatten för den körningen och till er andra som placerade sig på pallen i detta rally.
Ser fram emot en ny säsong, dock får vi se i vilken klass.
- Chris Nyström
RESULTAT?
www.cnmotorsport.se
Toyota Corolla WRC
www.cnmotorsport.se
Toyota Corolla WRC