Real rally
- Rasmus Persson
-
Trevligt att du kikade förbi Fredrik!Fredrik Wengberg wrote:Har inte hittat någon placeringslista men däremot omssedningslistan till starten imorgon och där står även tiderna som förarna kört på.Rasmus Persson wrote:Någon som vet vart man kan hitta tider från Gotland ?
Seedningen är ju ockse efter palcering så det är hyffsat lätt att räkna ut vart förarna ligger just nu.
Kolla på http://www.motorsportsidan.nu/
PS:Träffade Jim Hjerpa, Kristian Berglind och Anders Svärd idag. Tystlåtna grabbar om än mycket trevliga
Du skulle vart med på lördagskvällen också. Då var vi inte riktigt lika tystlåtna =)
- Fredrik Wengberg
Haha! , jo det var skit att jag inte hade möjlighet att komma, men vi får ta igen det nästa år, eller som jag sa till Kristian igår, har ni vägarna förbi Gotland i sommar så är det bara att ni hör av er så tar vi några bärs ihop.Anders Svärd wrote:Trevligt att du kikade förbi Fredrik!Fredrik Wengberg wrote:Har inte hittat någon placeringslista men däremot omssedningslistan till starten imorgon och där står även tiderna som förarna kört på.Rasmus Persson wrote:Någon som vet vart man kan hitta tider från Gotland ?
Seedningen är ju ockse efter palcering så det är hyffsat lätt att räkna ut vart förarna ligger just nu.
Kolla på http://www.motorsportsidan.nu/
PS:Träffade Jim Hjerpa, Kristian Berglind och Anders Svärd idag. Tystlåtna grabbar om än mycket trevliga
Du skulle vart med på lördagskvällen också. Då var vi inte riktigt lika tystlåtna =)
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
- Robert Sahlstedt
- Mattias Ahlstrom
-
- Stefan Håkansson
Stämmer Anders. Jag körde Kongen och det var min debutantkörning i karriären. Man var lite avvaktande i början innan man hittade lite tempo men det gick bra tycker jag. Vi var ju 21st som startade klassen och min placering blev 5:a, en tiondel efter 4e platsen som jag tappade på sista ss pga 2 rejäla kriser. Men det gick bra så vi var glada att komma imål.Anders Alm wrote:Såg att en Stefan Håkansson Älmhults MK var anmäld till Kongen Kan det vara RBR Stefan kanske
Startfältet börjar bli bra också , fan va kul att grus säsongen kommer igång nu.
Tror jag skippar AnderslövsRallyt i år , för lite anmälda.
-
Det stämmer körde en röd 99 med gula och svarta ränder på.Rasmus Harrström wrote:rally och rally vet jag inte men jag var på kråkvilan idag och tittade på lite FR. hörde Mattias Stigh ur högtalarna en antal gånger.. antar att det är han från forumet ? kommer i vilket fall bilder på vår hemsida ikväll eller i morn förmiddag
-
och fort gick det måste jag säga, snyggt kört! =)Mattias Stigh wrote:Det stämmer körde en röd 99 med gula och svarta ränder på.Rasmus Harrström wrote:rally och rally vet jag inte men jag var på kråkvilan idag och tittade på lite FR. hörde Mattias Stigh ur högtalarna en antal gånger.. antar att det är han från forumet ? kommer i vilket fall bilder på vår hemsida ikväll eller i morn förmiddag
-
Rasmus Harrström wrote:och fort gick det måste jag säga, snyggt kört! =)Mattias Stigh wrote:Det stämmer körde en röd 99 med gula och svarta ränder på.Rasmus Harrström wrote:rally och rally vet jag inte men jag var på kråkvilan idag och tittade på lite FR. hörde Mattias Stigh ur högtalarna en antal gånger.. antar att det är han från forumet ? kommer i vilket fall bilder på vår hemsida ikväll eller i morn förmiddag
Tackar tackar. Det gick ju ganska bra bara synd att kopplingen la av i finalen.
-
-
-
- Ulf Carlsson
-
Nopp men det är 1:a deltävlingen i en folkrace cup i vingåker.Ulf Carlsson wrote:Är det vingåkers valsen som går då eller fins inte den längreMattias Stigh wrote:Vet ej när tävling blir. Byter garage i helgen så det tar nog en stund att komma i ordning. Men är lite sugen på Vingåkers tävling i maj. Och sen tänkte ja prova på Norrköpings kvällstävling i år.