Spelet vill inta komma igång

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Spelet vill inta komma igång

Post by Anders Alm »

Fan va jag blir trött på detta. Det är världens roligaste spel men varför strular det för :( Har spelat innan idag inga problem. Tänkte prova den nya Forden installerade den utan strul. Men sen när jag ska starta spelet så ser jag staplen närmar sig slutet o sen går den tillbaka några hack o då hamnar jag på skrivbordet igen. Har provat att starta spelet från RBR mappen (finns ju tre olika ställen där att starta ifrån) Men det händer ingenting.... Orkar inte installera om spelet en gång till :( :( :(
Lite tips vore inte dumt
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Jesper Nilsson
Posts: 329
Joined: 2007 Jan 01 4:44 pm

Post by Jesper Nilsson »

testat o installerat om spelet eller?
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Prova att lägg tillbaka originalbilarna. Och har du pillat med ljudfiler eller några andra filer som till exempel sträckor etc. lägg tillbaka originalfilerna. Men jag tycker det låter som om det är just bilen som är bekymret.
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Har du RBR Online installerat ?

Jag hade det problemet nyss att det låg aktivt fast jag stängt ner det !!!

Då funkade inte RBR i min andra installation som jag använder i pluginet !

Om du har det kan du trycka alt + ctrl + delete och se om det finns aktivt sen bara stänga ner det där i aktivitetshanteraren!

Men jag håller med Erik att det verkar va bilen som gör det om det funka innan!
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Erik Persson wrote:Prova att lägg tillbaka originalbilarna. Och har du pillat med ljudfiler eller några andra filer som till exempel sträckor etc. lägg tillbaka originalfilerna. Men jag tycker det låter som om det är just bilen som är bekymret.
Tack för hjälpen :) La tillbaka originalbilarna o nu funkar det igen..
Men varför inträffar detta fenomen :? Var det Forden som gjorde det ,kan jag prova att installera den igen utan att det händer igen :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Prova att installera den igen. Du har ju originalbilarna hemma nu så det är väl bara att lägga tillbaka dom om det inte fungerar.
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

huhu

Post by Marcus Jansson »

En dum idé jag fick är att de kan vara du glömt att lägga in själva bilen i cars mappen...Då blir det att spelet hoppar ut....
Post Reply