Filmer 2009

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Post Reply
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

jätte bra ideer robert PDT_003 ..Det är kul att läsa lite kommentarer..ja tycker även att det ska vara med lite mer krascher och mer folk som kör på tokladd :P ...Men roy de blir bra hur du en gör men nu har du några förslag... :D
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Det var også i den originale planen å ta med mer "tokladd". Men så begynte klokken å tikke veldig veldig fort mens jeg drev med de opptakene som ble brukt, og da ble det resultatet som dere har sett :wink:

Litt mer bevisst jobbing fra dag èn nå vil hjelpe :)


Samtidig vil jeg be dere om å legge opp replayer på pluginsiden før 9.00 fredag etter neste rally. Topp 3 i hver klasse laster jo opp sine replays uansett, men dere som har interessante hendelser underveis kan også gjøre dette :) Topp 25 på totalen kan også legge opp reprisene sine derfra, så blir oppsummeringen mer komplett denne gangen.

SS1 blir nok den strekka som viser samtlige fører denne gangen også, så sant den har fine kamerapunkter :)
"I love it when a plan comes together"
Niklas Hellman
Posts: 34
Joined: 2007 Nov 09 12:59 am

Post by Niklas Hellman »

Kjempegreit Roy! Kul att filmerna har kommit tillbaka :D
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Blir det film från Gränsrallyt Roy? :D
Björn Lövdahl
Posts: 272
Joined: 2007 Jan 01 3:04 pm

Post by Björn Lövdahl »

Erik Brodin wrote:Blir det film från Gränsrallyt Roy? :D
Enligt uppgift från Roy så är det meningen så
//Björn
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Björn Lövdahl wrote:
Erik Brodin wrote:Blir det film från Gränsrallyt Roy? :D
Enligt uppgift från Roy så är det meningen så
Har store planer om det, ja :wink:
"I love it when a plan comes together"
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

jag börjar nästan oroa mig för att jag kanske varit lite för stor i käften...

nån som kan reckomendera nåt enkelt program att spela in ljudfiler med?
typ som kommentering till filmen...
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Andreas Karlsson wrote:jag börjar nästan oroa mig för att jag kanske varit lite för stor i käften...

nån som kan reckomendera nåt enkelt program att spela in ljudfiler med?
typ som kommentering till filmen...
Om du har Windows Movie Maker kan du legge inn lyden rett dit. Eller du kan bruke lydopptageren under "tilbehør" i startmenyen og sende lyden til meg :)

Et siste alternativ er at jeg gjør det siste, for det programet tenkte jeg ikke på forrige gang jeg lagde film... Det gir meg litt mer jobb, men sparer deg for samme jobben :wink:

Skal eksperimentere med de muligheter jeg har i morgen, så får du beskjed om jeg trenger hjelp med kommentarer etterhvert :)
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Vegard Bjorhovden
Posts: 102
Joined: 2008 Mar 21 11:03 pm

Post by Vegard Bjorhovden »

http://audacity.sourceforge.net/ <-- litt bedre enn default windows recorder..
It's a long way to the top if you wanna rock 'n roll
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Takker, Vegard :) Ser ut til at du kan ha spart mr. Karlsson for en kommentatorjobb her nå :wink: Ser ut til at dette er programmet å bruke for å få bra lyd på mic'en min :)
"I love it when a plan comes together"
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

De som har incidenter og bloopers underveis bør også laste opp sine repriser! Jeg kommer til å lese meg gjennom førerkommentarer og lete etter sånne situasjoner å ta med i neste film. Skal prøve å gjøre en mer TV-vri på det, så da er bloopers fin-fint materiell å ta med :D

Har til og med laget et par fine situasjoner selv :wink:
"I love it when a plan comes together"
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

jag slängde upp alla mina repriser, både för filmens skull och för att arrangörerna skall kunna kontrollera setuper så ingen fuskar med ottilåtna setuper.

men främst för att alla mina fina missar skall kunna komma med på filmen så klart :D
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Andreas Karlsson wrote:jag slängde upp alla mina repriser, både för filmens skull och för att arrangörerna skall kunna kontrollera setuper så ingen fuskar med ottilåtna setuper.

men främst för att alla mina fina missar skall kunna komma med på filmen så klart :D
Jeg har en håndfull av sånne selv :wink:

Opptakene kommer til å starte nå som reprisene er i ferd med å komme opp :)
"I love it when a plan comes together"
Fredrik Stigh
Posts: 12
Joined: 2008 Apr 06 5:44 pm

Ladda upp repris utan startnummer

Post by Fredrik Stigh »

Det här var mitt första rally i den svenska RBR-serien. Jag skulle kunna tänka mig att ladda upp även mina repriseer, men då jag ännu inte fått nått startnummer blir det ju inte helt rätt. Skulle vara kul ifall man kom med på filmen med ett korrekt skins samt ett startnummer på dörrsidorna.
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Re: Ladda upp repris utan startnummer

Post by Roy Magnes »

Fredrik Stigh RR wrote:Det här var mitt första rally i den svenska RBR-serien. Jag skulle kunna tänka mig att ladda upp även mina repriseer, men då jag ännu inte fått nått startnummer blir det ju inte helt rätt. Skulle vara kul ifall man kom med på filmen med ett korrekt skins samt ett startnummer på dörrsidorna.
Send meg en mail der du legger ved texture-mappen din i zippet format, så ordner jeg det :)
"I love it when a plan comes together"
Post Reply